Sproščanje in hkrati izražanje moje kreativnosti sem našel v kuhanju. In fotografiranju. Vendar, je kuhanje precej bolj vznemirljivo, saj se okusa ne da ”zretuširat”.

Pred kuhanjem jedi zmeraj preletim recept in čeprav ga večkrat zaobidem, ta v sebi skriva nekaj pomembnih napotkov. Slednje se pri kuhanju novih modelov zelo trdno drži Volkswagen.

Palačinke so idealen, šolski primer. Za maso potrebujemo moko, jajca, mleko in ščepec sladkorja. Dietno zagreti odvzamejo sladkor, a še vedno bo iz treh sestavin nastala masa za palačinke. Večja ali manjša količina jajc, mleka ter moke prav tako ne spremeni bistva. Mnogi kuharji v maso dodajo še sol, nekaj centilitrov vode z mehurčki ali pa celo nadomestijo sladkor z vaniljevim praškom. Končni produkt je še vedno palačinka, ki ustreza okusu ustvarjalca oziroma posledičnega jedca. Ja, še fitneserji imajo tiste proteinske.

Z receptom palačink sem želel opisati zasnovo modelov pri Volkswagnu. Odlična platforma s sovpadajočo pogonsko paleto, strog a malce všečen dizajn ter preverjeno delujoča tehnologija. Barva, zunanji dodatki, paketi oprem, bombončki za razvajanje ter namembnost pa so zgolj dodatki, ki začinijo celoten produkt. In bistvu je, da zaradi dobrih osnovnih sestavin, model (palačinka) nikoli, ampak res nikoli, ni slab. Vedno zadane v polno. Razvname brbončice potencialnih kupcev (jedcev).

Lačni kupci

Trenutno je stanje na avtomobilskem trgu kaotično. Električna mobilnost, saga športnih terencev, mestnih avtomobilov z višjo pozicijo sedenja … ne glede na izvor ali pripadnost, so zdaj kupci lačni novih avtomobilov. V isti sekundi, ko sem stopil iz T-Crossa je k meni pridrvel gospod, ki bi takšen avto kupil svoji ženi. Vprašanja so se vrstila in kmalu bi mi pred nosom zaprli trgovino.

Dan kasneje me je med cevmi na bencinski črpalki opazovala gospodična s sosednjega točilnega mesta. Namignila mi je v smislu, če je nov in če je v redu. Še sosed je bil ljubosumen, ker sem se na dvorišče pripeljal z novejšim, pa čeprav mersko in cenovno manjšim ”ljudskim” modelom, od njegovega.

Privzdignjeni Polo, izboljšani T-Roc

Vsem interesentom sem o vozilu povedal sledeče. T-Cross temelji na osnovi modela Polo. Z njim si deli zasnovo pod karoserijo kot tudi ideologijo notranjosti. Zunanjost je zame tista, ki prepriča. Deluje sveže in precej manj dolgočasno kot smo bili navajeni doslej. Upam, da se ta logika prenese na ostale modele. Njegove prednosti napram Polu so višji položaj sedenja, lažje vstopanje in izstopanje ter večji kabinski prostor s prtljažnikom.

Seveda so poznavali kaj hitro spregledali, da mogoče hodi v zelje družinskemu kompanjonu T-Rocu, vendar se tukaj zgodba malce zapele. T-Roc je malenkost daljši, bazira na Golfu, ima opcijo štirikolesnega pogona in nudi zmogljivejše pogonske skope. Manjši T-Cross stavi na mestno prilagodljivost, zato denimo nima opcije štirikolesnega pogona. Čisto nič narobe. Se pa lahko pohvali, da mu škatlasta oblika prinese kar nekaj prostora v prtljažniku kot tudi za glave potnikov na zadnji kopi. Slednjo pa je možno vzdolžno premikati za 14 cm.

Preizkušeni litrski trivaljni turbobenciner je najverjetneje najboljša izbira. Poskrbi za solidne pospeške, porabi zmernih 6 – 7 litrov goriva na 100 prevoženih kilometrov in ne bo zluknjal denarnice pri registraciji in letnem vzdrževanju. Vožnja je prijetna, krmiljenje mestno obteženo, vzmetenje pa dobro pobira udarce cestnih jam.

Tako kot lahko personalizirate recept za palačinke, lahko tudi svojega T-Crossa. Nemci že poznano nudijo enormni spisek dodatne opreme, tako si lahko tudi v najmanjšem ”ljudskem” križancu omislite radarski tempomat, gretje sedežev, LED svetila, digitalne merilnike …T-Cross je še en uspešen recept v Volkswagnovi kuharski knjigi.

Specifikacije – Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life

Vrsta motorja: Turbobencinski
Prostornina motorja: 999 ccm
Moč motorja: 85 kW (115 KM) pri 5.000 vrt./min
Navor: 200 Nm pri 2.000 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 193 km/h
Pospešek: 10,3 s
Poraba na testu: 6,2 l/100 km
Posoda za gorivo: 40 l
Mere vozila: 4.108 mm x 1.760 mm x 1.551 mm
Medosna razdalja: 2.551 mm
Masa vozila: 1.270 kg
Prostornina prtljažnika: 455 – 1.281 l
Cena osnovnega modela: 17.811 €
Cena testnega modela: 20.490 €