Audijeva družina RS modelov je bogatejša za novega RS Q3, tokrat prvič v dveh karoserijskih oblikah, s prenovljenim motorjem in izboljšavami voznih lastnosti.

Ingolstadtskega malega športnega SUV-ja poganja 2,5-litrski petvaljnik s 400 ‘konjiči’ in 480 Nm navora. Moč se prenaša na vsa štiri kolesa, preko 7-stopenjskega S tronic dvosklopčnega menjalnika. Do stotice pospeši v 4,5 sekundah, medtem ko je končna hitrost elektronsko omejena na 250 km/h. Z doplačilom jo pri Audiju povečajo na 280 km/h.

Takšen pogonski sklop je na voljo v klasičnem RS Q3 ali v elegantnejšem kupejevskem Sportbacku. Oba imata 10 milimetrov širše kolesne loke in prav toliko nižje podvozje, glede na standardni model. RS varianti so dodali tudi pameten sistem nadziranja navora, ki rahlo zavira notranje kolo, za boljše krmiljenje.

Serijsko oba avtomobila sedita na 20-palčnih platiščih, prvič pa na športnem Q3 ponujajo še 21-palčna platišča. Za zaviranje poskrbijo šest batne zavorne čeljusti spredaj, zanimivo pa so na voljo še keramične zavore, s tremi različnimi barvami čeljusti. Novost v barvni paleti je živo zelena Kyalami Green, ena izmed osmih osnovnih barv, poleg neomejene izbire odtenkov po naročilu.

V notranjosti gre za praktično enako notranjost kot pri ostalih Q3, z več športnega videza. K temu pripomore volanski obroč z ravnim dnom, volanska gumba RS1 in RS2 za spreminjanje voznih načinov, RS sedeži ter oblazinjenje v alkantari ali usnju. Informacijski zaslon lahko prikazuje trenutno podajanje moči, čas krogov, sile v zavojih in statistiko pospeševanja.

Naročila bodo začeli sprejemati prihodnji mesec, prvi primerki pa bodo na evropske ceste zapeljali že konec leta. Cene se pričnejo pri 63 tisočakih za RS Q3 in 65 tisoč evrih za Sportbacka.