Ali si vedel, da je Volkswagen proizvedel že več kot 30 milijonov Passatov in da najstarejši na slovenskih cestah nosi letnico 1975? Jesenska prenova je model obogatila z izboljšanimi asistenčnimi sistemi, mulitimedijo nove generacije ter izpiljeno različico GTE.

Prenovljeni Passat se predstavlja v limuzinski, karavanski in pustolovski Alltrack različici. Vse naštete so prejele prenovo zunanjosti, z novim sprednjim odbijačem in zračnimi odprtinami ter zadnjim odbijačem in žarometi z novim svetlobnim zapisom, ki so na voljo tudi v matrični LED formi IQ.LIGHT, doslej opcija zgolj pri Touaregu.

Največja novost prenove se skriva v notranjosti in tehniki. Tu je debitiral sistem ‘Travel Assist’ v kombinaciji z vmesnikom IQ.DRIVE, ki ponuja delno avtonomno vožnjo vse do 210 km/h. Sistem bo sodeloval v povezavi z novim kapacitivnim volanom, ki prepozna voznikov dotik. Nov je tudi vmesnik za krmiljenje in zaviranje v sili.

Povezljivost z MIB3

Vzporedno z novim Passatom se predstavlja tretja generacija modularnega informacijskega sistema (MIB3), ki omogoča enostavno povezljivost Androidnih in Apple naprav preko brezžične povezave. Z izbiro je lahko Passat po novem ves čas povezan z internetom, saj ima novi MIB3 serijsko vgrajen priklop SIM kartice.

S tem je izboljšan prikaz realnih razmer na navigaciji, kot tudi lažje predvajanje glasbe, internetnega radia in glasovnega upravljanja. Avtomobil bo mogoče s pametnim telefonom odkleniti in zagnati motor. Novi digitalni kokpit s čistejšim grafičnim prikazom, ponuja tri različne konfiguracije z upravljanjem preko gumba na volanu.

Bencin, dizel in delno elektrika

Prenovo so doživeli tudi pogonski agregati, predvsem model GTE priključni hibrid, s katerim lahko le na električno energijo prevozimo 55 kilometrov oziroma 70 kilometrov po ciklu NEDC. GTE izpolnjuje tudi emisijski standard Euro 6d, ki prične veljati z letom 2021. Vsi ostali dizelski in bencinski agregati izpolnjujejo emisijski standard Euro 6d-TEMP, prav tako so vsi opremljeni s filtrom trdih delcev.

Vstopni model predstavlja 1,6-litrski TDI s 120 KM, a je že opremljen s 7-stopenjskim DSG-menjalnikom. Vsi ostali agregati so dvolitrski. Dizelski ponujajo moč med 150 in 240 KM, medtem ko sta bencinska motorja v razponu med 190 in 272 KM. V kolikor prisegate po ročnem menjalniku, boste le-tega našli zgolj pri 2,0-litrskem TDI-ju, štirikolesni pogon 4MOTION pa je rezerviran za najmočnejša dizla in najmočnejšega bencinca.

Opremljenost in cene

Osnovni paket opreme je Business, kjer boste našli asistenco za ohranjanje smeri na voznem pasu, asistenco za zastoje, ESP, ABS, 3-področno klimatsko napravo, LED žaromete za zasenčene luči in dolge luči, radio-navigacijski sistem Discover Media z 8-palčnim barvnim zaslonom občutljivim na dotik in osmimi zvočniki, sistem za klic v sili, senzor za dež, radarski tempomat …

Nivo Elegance ponuja 17-palčna platišča, IQ.LIGHT matrične žaromete, ogrevana sprednja sedeža, LED meglenki … Alltrack, ki ponuja domala večino naštetega iz opreme Elegence, pa dodaja še robusten videz in štirikolesni pogon.

Vstopni dizelski Passat po ceniku stane 30.272 evrov, kar je dobrih 200 evrov manj od vstopnega bencinca. Karavan je v povprečju dražji za tisočaka. Če pa želite izstopati z različico Alltrack, boste morali odšteti najmanj 40.069 evrov.