Bavarci so dodobra prevetrili avtomobilske segmente in zgleda še temu početju ni konca. Nova bavarska kupejevska limuzina uteleša vrh modelne palete po dostopni ceni.

Avtomobil bazira na zasnovi serije 1, kar pomeni, da bo gnan na sprednji kolesi oziroma opcijsko na vsa štiri kolesa. Oblikovno se spredaj nanaša na serijo 1, v zadnjem delu pa spominja na veliko večji in prestižnejši model serije 8 Gran Coupe, pri čemer dvojko označujejo drugačna merska razmerja.

V dolžino meri 4,53 metra, v širino 1,8 metra, v višino pa seže 1,42 metra. Njena medosna razdalja ob tem meri 2,67 metra, prtljažnik, ki ga je mogoče povečati z zlaganjem zadnjih sedežev, pa sprejme 430 litrov prtljage.

Armaturna plošča je praktično enaka kot pri novem modelu serije 1. Tu velja omeniti predvsem 26-centimetrski (10,25-palčni) zaslon multimedijske naprave in kar 23,4-centimetrski (9,2-palčni) projekcijski zaslon. Zanj bo na voljo enak nabor varnostnih in asistenčnih sistemov kot za modele serije 1 in serije 3, med drugim tudi pametni osebni asistent.

Tudi motorna paleta bo povzeta po seriji 1, pri čemer bodo sprva na voljo različice 218i z 1,5-litrskim trivaljnikom, ki zmore 103 kilovate (140 KM), M235i xDrive, ki iz dvolitrskega štirivaljnika iztisne 225 kilovatov (306 KM), ter 220 d z dvolitrskim turbodizlom s 140 kilovati (190 KM).

Vsi modeli bodo serijsko opremljeni s popolno led osvetlitvijo, model M235i xDrive tudi mehanskim samozapornim diferencialom Torsen.

Dvojka Gran Coupé bo v živo prvič nastopila novembra na avtomobilskem salonu v Los Angelesu, prodaja pa bo stekla marca prihodnje leto. V Nemčiji bo treba za osnovi model 218i odšteti najmanj 31.950 evrov za najbolj zmogljivi M235i xDrive pa 51.900 evrov.