Celovite prenove je bil deležen kulten Volkswagen Transporter, ljudski predstavnik, katerega generacije nepretrgoma prevažajo ljudi in tovor že 70 let.

Pri tokratni izvedenki, ki jo pri proizvajalcu imenujejo T6.1 je največji razvoj zagotovo moč občutiti na področju tehnike. Poudarek tokratne predstavitve je bilo moč čutiti na vpeljavi nove električno ojačane servo letve, ki daje možnost več kot dvajsetimi varnostnim in udobnostim sistemom. Tako ima lahko Volkswagen Transporter funkcijo asistence bočnega vetra, ohranjevalnik voznega pasu, samodejno parkiranje in nenazadnje tudi asistenco za vzvratno vožnjo prikolice. S temi sistemi so se razlike med različico Multivan in osebnim avtomobilom bistveno zmanjšale.

V ponudbi bodo tokrat samo dizelski motorji. Vsi s prostornino dveh litrov in različnimi močmi motorja. Na našem trgu bo mogoče izbirati motorje s 110, 150 in 199 ‘konjskimi’ močmi. Prvi je opremljen z ročnim menjalnikom, drugi z izbiro ročnega ali 7 stopenjskega DSG menjalnika, zadnjega pa lahko naročimo zgolj v različici s samodejnim menjalnikom. Pri močnejših dveh je na voljo tudi štirikolesni pogon 4motion. Električna različica se v tem trenutku na našem trgu ne bo prodajala.

Zunaj je razlik sicer malo, a so te občutno drugačne.

Prenovljen je prednji odbijač, katerega maska je zdaj pri višjih stopnjah opreme tudi popolnoma kromirana. Nove so zadnje luči in žarometi. Slednji zdaj osvetljujejo cestišče z žarnicami H7 in nič več s H4, ali pa z LED tehnologijo. Ravno tako lahko zadnje luči svetijo v LED tehniki. Nekoliko pa je spremenjena in posodobljena tudi barvna paleta in opcije dvobarvnih kombinacij zunanjosti.


V notranjosti je zdaj v vse vrste izvedenk vgrajena enaka prenovljena armaturna plošča, razliko med gospodarskimi in osebnimi različicami bodo tokrat zgolj v okrasnih dodatkih. Poleg tega boste znotraj opazili razlike v opcijskih sistemih, v katerih bo moč odkljukati popolnoma digitalno instrumentno ploščo v velikosti 10-palcev, ki je sposobna prikazovati najrazličnejše poglede navigacijskih sistemov, multimedije in potovalnih informacij.

Poleg nje, v osrednji konzoli pa se lahko nahaja do 9,2-palca velik zaslon z navigacijskim vmesnikom in najnovejšimi funkcijami povezljivosti. Le ta omogoča dostopanje vozila do mreže prek samostojnega omrežja.

Cene modelov so se nekoliko povišale, a na račun večje količine asistenčnih sistemov in opreme. Še vedno so na voljo vse različice: Transporter v tovorni, kesonski, Krpan ali potniški različici. Caravelle, Multivan in počitniški California.

Za osnovno izvedbo Transporter Furgon je treba odšteti najmanj 29 tisočakov, potniški Transporter jih zahteva 37, Multivana za manj kot 41.162 evrov ne boste dobili. Za Caravelle je treba prišteti še tisočaka, medtem ko uživaška California stane najmanj 44.974 evrov.