V leto 2020 vstopa Seat Leon v popolnoma novi obleki. Obljublja izboljšano učinkovitost, več serijske tehnologije in poudarek na emotivnem oblikovanju.

Prvič je predstavljen tako v kombilimuzinski kot karavanski obliki, v živo pa si ga bo mogoče ogledati že na Ženevskem salonu. Seat Leon je najnovejši član C-segmenta pri koncernu Volkswagen, takoj za novim Golfom in Škodo Octavio. Četrta generacija nadaljuje uspešno linijo več kot dva milijona prodanih primerkov, vse od leta 1999.

Oblikovanje najbolj športno usmerjenega v trojici deluje le evolucionarno, a je kljub temu vsaka komponenta zunanjosti nova. Združuje vse modernejše elemente videne pri novejši Ateci, Ibizi in Tarracu.

Dimenzijsko je v vseh pogledih nekoliko zrasel. Širine je za 17 mm več, medtem ko 86 mm večja dolžina s 50 mm podaljšanim medosjem prinaša več prostornosti in udobja. Po njihovih besedah naj bi bilo na zadnji klopi dovolj prostora za udobno sedenje oseb višjih od 190 cm. K temu dodatno pripomore izbira tri področne klimatske naprave in USB-C priključki. Karavanska različica Leona je daljša za 93 mm, medosje pa ostaja enako. Čeprav je prostornina prtljažnika pri kombilimuzini nespremenjena, je karavan pridobil 30 litrov in tako s 617 litri prehitel Forda Focusa.

Izstopa prevetrena notranjost

Višji paketi prinašajo 10-palčni zaslon z vgrajenim upravljanjem klimatske naprave. Takšno konfiguracijo dopolnjuje 10,25-palčni digitalni voznikov prikazovalnik, osnovni modeli še vedno ohranjajo analogne števce. Informacijski sistem lahko upravljamo glasovno ali s kretnjami. Car2X povezljivost voznika opozarja na nevarnosti preko informacij pridobljenih od ostalih vozil. Seveda se lahko povežemo z mobilnimi napravami, jih brezžično polnimo in nadziramo funkcije avta preko SeatConnect aplikacije.

Kot pri ostalih MQB sorodnikih ima izbirnik prestave samodejnega menjalnika žično povezavo, kar sprosti veliko prostora v sredinski konzoli. Trendu sledi tudi ambientna osvetlitev, ki spreminja barvo glede na različne funkcije varnostnih sistemov. Le ti so tako rekoč enaki kot prej, sicer z boljšo odzivnostjo, naprednejši je seveda sistem za ohranjanje voznega pasu.

Pogonski sklopi so štirje turbo bencinski, dva dizelska in priključni hibrid. Bencinsko paleto začenja litrski trivaljnik s 110 KM, sledi 1,5-litrski štirivaljnik s 130 ali 150 KM. Osnovni je šeststopenjski ročni menjalnik, izbira lahkega hibridnega sklopa pa prinese samodejni DSG menjalnik. 2-litrski bencinar s 190 KM je ponujen le z DSG menjalnikom. Dizla sta oba 2-litrska štirivaljnika s 115 ali 150 KM.

Glavna novost je Leon eHybrid, ki združuje 1,4-litrski bencinski motor z elektromotorjem, 13 kWh baterijo in šeststopenjskim DSG. Zadostuje za skupnih 204 KM in 60 kilometrov električnega dometa. Ta pogon bo na voljo v komiblimuzini in karavanu. Opremskih paketov bo šest, osnovna cena pa se bo gibala pri 20 tisoč evrih.