Opažam, da je ni stvari, ki ne bi imela svoje boljše različice. Računalniške komponente, telefoni, ure, gospodinjski aparati in celo živila. Domačica, Jafa, Moto, vsi keksi imajo svoje boljše različice. Ne preseneča, da je tudi Hyundai naredil boljši Tucson N Line.

Športni terenci niso več samo priljubljeni, ampak že kar prevladujejo na cestah širom Evrope. Čeprav v njih ne tiči športnost, še redkeje pa jih lastniki zapeljejo na teren, so ustvarili željo in potrebo, ki jo do pred nekaj leti ni bilo. A kot vsaka stvar, tudi uveljavljeni terenci potrebujejo svojo boljšo različico. Hyundai je na ta račun pripravil model Tucson N Line.

N-Line prihaja s hišnih modelov N, torej dirkaške naveze domačega kraja korejskega proizvajalca in znamenitega dirkališča v Nemčiji. Paket s črko N že imajo modeli i30. Prinaša pa našpičene odbijače, velika platišča, znižano vzmetenje, nov izpuh ter športni pridih v notranjosti. Dobra stvar je, da lahko paket pripnete na vsako stopnjo izbrane opreme. Variira le cena od 1.400 do 2.300 evrov.

Tucsona N Line boste na zunaj prepoznali po nastopaškem sprednjem delu s črno masko. Zatemnjeni so še žarometi, drugačna je oblika meglenk. Črna 19-palčna platišča, črni pokrovi ogledal, črna streha in kromiran zaključek izpuha. Dovolj razlik, da na parkirišču med Tucsonoma ne pride do zmešnjave.


Športno le rdeče?

V primeru, da zunanjost spregledate, boste v notranjosti zaradi številnih rdečih šivov ob medmetu hmmm privzdignili obrv … Volanski obroč, ročica menjalnika, aluminijaste stopalke, zajetnejši sedeži odeti v alkantaro in prešita armatura z rdečimi šivi naznanjajo športni paket N. Športna športnost tudi lahko zapišem. A sam nisem prepričan, da to najbolj paše. Namreč, je res rdeča barva tista, ki naznanja športnost? Tudi če je, nekako ne pač v Hyundaijevo ‘modro’ okolje. Mogoče bi se bolje prilegli modri šivi. Vsaj kadar je barva zunanjosti bela oziroma ni rdeča.

Na voljo pa je še druga zgodba. Obdržimo rdeče šive in spremenimo osvetljenost notranjosti na rdeče. Analogne kazalce naj zamenja odbit digitalni števec. Prešijmo še vrata, sredinski greben ter tepihe. Gumb za zagon motorja naj utripa rdeče. Sporočiti želim, da paket N Line ni dosegel možnega potenciala. Škoda, saj bi celota bila zanimiva in precej specialna.

Testni avto je poganjal dizelski motor s 136 ‘konji’, ki nudijo solidne performanse. Moč se je na sprednji kolesi prenašala preko ‘skrajšanega’ 6-stopenjskega ročnega menjalnika. Pogonski sklop deluje dobro in postreže z odzivnimi pospeševanji kot tudi zadostno zalogo moči. Poraba goriva na 100 prevoženih kilometrov v povprečju znaša 6,5 litra.

Zaradi drugačne nastavitve podvozja ter večjih platišč nudi terenec več stabilnosti oziroma boljšo lego v zavojih. Posledično je malce manj udoben, ter malenkost glasnejši z zimskimi gumami na avtocesti. Vse ostalo je podobno ‘standardnemu’ Tucsonu. Prostora je za 5, prtljažnika je dovolj. Opreme v vozilu s sredine cenika je več kot dovolj, za tiste zahtevnejše pa se v ponudbi najdejo tudi sistemi radarskega tempomata, gretja sedežev, volana, …

Sam sicer prisegam na originale in večkrat premislim predno posežem po novem okusu priljubljenih piškotov. Hyundai je (bil) izbira racionalnih kupcev. Še vedno je, le da za nekaj več ponuja različne okuse svojih modelov.

Specifikacije – Hyundai Tucson N Line 1.6 CRDi Impression

Vrsta motorja: Turbodizelski, štirivaljnik
Prostornina motorja: 1.598 ccm
Moč: 100 kW (136 KM) pri 4.000 vrt./min
Navor: 340 Nm pri 2.500 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: sprednji pogon
Največja hitrost: 180 km/h
Pospešek: 11,2 s
Poraba na testu: 6,7 l/100 km
Mere vozila: 4.480 mm x 1.850 mm x 1.645 mm
Medosna razdalja: 2.670 mm
Prostornina prtljažnika: 513 – 1.503 l
Rezervoar: 62 l
Masa vozila: 1.582 kg
Cena osnovnega modela: 22.490 EUR
Cena testnega modela: 36.100 EUR