Na ženevskem salonu bo Hyundai razkril povsem novi Hyundai i20. Korejski mestni malček predstavlja nov oblikovni jezik Hyundaia in vodilno tehnologijo v svojem razredu.

Tretja generacija Hyundai i20 bo na trg vstopila v mesecu maju, z njim pa uvajajo nov dizajn, ki bo v kratkem prešel na še manjšega i10 in osveženega i30. Izrazitejše zunanje linije mu dajejo bolj športen videz, je tudi za 30 mm širši, 5 mm daljši in 24 mm nižji od predhodnika. Medosje je podaljšano za 10 mm, tako so sprostili več prostora za potnike, večji je prtljažnik s 351 litri prostornine.

Čeprav notranjosti še niso prikazali, je Hyundai objavil natančnejše skice, kjer je razvidno obsežno preoblikovanje. Skulptururana tema se razteza čez celotno armaturko na kateri dominira 10,25-palčni informacijski zaslon nameščen v višini pogleda. Voznikove analogne števce bo nadomestil digtalni zaslon z 10,25-palci, vse skupaj pa bo popestrila ambientalna osvetlitev. Hyundaiev mestnež se pohvali z vodilno povezljivostjo v svojem segmentu z brezžičnim Apple CarPlay in Android Auto sistemom ter najnovejšim Blue Link sistemom z brezplačno petletno naročnino za TomTom cestne informacije. Brezžično je tudi polnjenje pametnih naprav, za odlično glasbeno izkušnjo pa bo poskrbelo Bose ozvočenje.

Med voznimi in varnostnimi pripomočki je kar nekaj novosti. Najbolj izstopajoč je adaptivni tempomat, ki z uporabo navigacijskega sistema samodejno prilagaja hitrost glede na zavitost ceste, prepoznava hitrostne omejitve in ohranja avtomobil na vozišču. Med parkiranjem spremlja morebitne nevarnosti, samodejno zavira pri naletu med vzvratno vožnjo, sprednji zaviralni asistent pa lahko poleg pešcev zazna tudi kolesarje. Kljub vsej tej tehnologiji obljubljajo za 4 odstotke nižjo maso vozila glede na trenutnega i20.


Pod motornim pokrovom i20 se bodo vrteli le bencinski agregati, nekateri z dodatkom električne energije. Najzmogljivejši je litrski trivaljnik s 120 KM in 48-voltnim lahkim hibridnim sistemom, le ta poskrbi za 3-4 odstotke izboljšano porabo. Menjalnik je šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski dvosklopčni samodejni. Enak motor bo na voljo v konfiguraciji s 100 KM. Vstopni model bo poganjal 1,2-litrski štirivaljni atmosferec s 85 KM in petstopenjskim ročnim menjalnikom. Na cenik bo potrebno še nekoliko počakati, pričakujemo pa lahko začetno ceno pri približno 17 tisoč evrih.