K nam je zapeljala druga generacija zelo uspešnega francoskega modela Peugeot 2008, ki je prvič na voljo tudi z električnim pogonom.

Novi član družine sedi na koncernski CMP osnovi, katero si deli z 208, Opel Corso in DS3 Crossbackom. Peugeot 2008 je zdaj za 14 centimetrov daljši od predhodnika in 2 centimetra nižji. S 4,3 metri skupne dolžine je sedaj le 15 centimetrov krajši od večjega 3008. Za 6 centimetrov je daljše medosje. Prtljažni prostor je pridobil 10 litrov, ki je s 360 litri enak tudi v električnem e-2008.

Pogonski agregati v ponudbi so že znani obstoječi PSA bencinski in dizelski motorji, z novim električnim. Pri vseh se moč prenaša na sprednji kolesi, z možnostjo izbire sistema Grip Control, za izboljšanje nadzora v slabših voznih razmerah. Bencinski motor je 1,2-litrski turbinsko podprt trivaljnik, s tremi nivoji moči. Osnovni proizvede 100 KM, srednji 130 KM in najmočnejši 155 KM. Vsi so na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Za veliko prevoženih kilometrov poskrbi varčen 1,5-litrski štirivaljni dizel s 100 KM, a le z ročnim menjalnikom.

Drugi elektrificiran model v segmentu!

Najbolj vroč je zagotovo električni e-2008. Uporablja en elektromotor, ki iztisne uporabnih 136 KM in 260 Nm konstantnega navora. Baterija s kapaciteto 50 kWh poskrbi za 320 kilometrov dometa po merjenju WLTP. Podpira 100 kW hitro polnjenje, zato ga je mogoče do 80 odstotkov kapacitete napolniti že v 30 minutah, medtem ko dva nivoja regenerativnega zaviranja ponujata večje varčevanje z energijo.

Le minimalne oblikovne spremembe ločujejo e-2008 od tistih s klasičnim motorjem. Razlikuje se v preoblikovani maski in drugačnih označbah. Veliko oblikovnih elementov si novi Peugeot 2008 deli z 208 in 508, vključno z lučmi, ki oponašajo levje zobe in kremplje. Z izbiro dvobarvne karoserije, izrazitejšimi odbijači in novimi platišči, se postavno podaja med konkurenco.

Notranje oblikovanje sledi trenutnim smernicam francoskega proizvajalca. Njihov “i-Cockpit” ostaja enak, z velikim informacijskim zaslonom na sredini, “pomanjšanim” volanom in dodatkom digitaliziranega voznikovega prikazovalnika s tridimenzionalnim efektom. Za lažje spremljanje voznih podatkov so le-ti projecirani na vetrobransko steklo. Kot se za nov avto spodobi je polno naložen z najnovejšo tehnologijo in asistenčnimi sistemi. Povezljivost z Androidnimi in Apple napravami je standardna, z brezžičnim polnilnikom mobilnih naprav.

Vsi modeli GT in GT-Line na vrhu ponudbe imajo oblazinjenje v usnju in alkantari, nastavljivo ambientno osvetlitev ter 18-palčna lita platišča. Od večjih modelov prejema tudi adaptivni tempomat, pripomoček za parkiranje in samodejno zaviranje v sili.

Cena osnovnega modela z bencinskim motorjem in opremo Active se prične pri 17.865 evrih, medtem ko je potrebno za najbolje opremljeno različico GT z močnejšim bencincem odšteti najmanj 26.875 evrov. V kolikor prisegate na dizle, boste zanj odšteli vsaj 19.365 evrov. Vsekakor pa Peugoet za kupce pripravlja različne ugodnosti. Cena električnega 2008 bo znana tekom meseca februarja, prvi kupci pa jih bodo prejeli v začetku maja.