Najnovejši član bavarske palete je BMW serije 4, ki namerava nadaljevati uspešno zgodbo predhodnika. Če se je prejšnja generacija od limuzine ločevala zgolj po imenu, je ta zdaj tudi razvojno precej drugačna.

Osnovno platformo si deli s serijo 3, a mnoge spremembe BMW serije 4 postavljajo na samostojno pot. Za to poskrbi več širine med kolesi, nižje težišče in standardno M športno vzmetenje. V vseh pogledih je od predhodnika zrasel.

Daleč največ pogleda pritegneta veliki pokončni ledvički in tanka žarometa. Ta sta standardno opremljena z LED tehnologijo, z doplačilom celo z lasersko. Eleganten stranski profil, zaključen z rahlim krilcem, spominja na večjo serijo 8. Tudi zadek je drugačen od serije 3, zadnji luči sta večji s svežim svetlobnim zapisom, zadnji odbijač se pohvali z mini difuzorjem in dvema izpušnima cevema.

Vse od začetka bo na voljo z opremo M Sport, ki prinaša črne elemente in lahka 18-palčna platišča. Ponujajo mnoge ostale pakete, kot so karbonski dodatki, različna 19-palčna platišča in unikatne karoserijske barve. Kljub zunanjosti drugačni od ostalih modelov, je notranjost takšna kot v seriji 3.

Armaturna plošča je serijsko opremljena z 8,8-palčnim informacijskim zaslonom in 5,1-palčnim med dvema števcema. Za nekaj zelencev več, ju BMW nadomesti z večjim 10,25-palčnim zaslonom in 12,3-palčnim digitalnim kokpitom. Športna usmerjenost je opazna tudi pri sedežih, saj sta sprednja že osnovno športna. Kupci lahko izbirajo med petimi barvami delnega usnjenega oblazinjenja ali razširjenim usnjem po celotni kabini. Več praktičnosti prinaša zadnja klop in prtljažnik s 440 litri prostornine.

Nova motorna paleta se pohvali z 48-voltnim lahkim hibridnim sistemom za dizle in šestvaljnim turbo bencinskim 440i na vrhu ponudbe. Vstopni model bo 420i, ki ga poganja 2-litrski štirivaljni bencinar s 184 KM in 300 Nm navora. Model 430i poganja enak agregat, sicer s poskokom moči na 258 KM. Zagotovo najbolj privlačen bo M440i xDrive, katerega 3-litrski linijski bencinski motor nudi 374 KM in 500 Nm navora. Stotico lahko doseže v manj kot 4,5 sekundah.

Prodaja sveže serije 4 bo stekla oktobra, vsi potencialni kupci se lahko med čakanjem poigrajo na BMW-jevem konfiguratorju. Osnovni model vas bo olajšal za 46 tisoč evrov, za zmogljivega M440i pa bo potrebno odšteti vsaj 67 tisočakov.