Suzuki Ignis z novim videzom in prenovljenim pogonskim sklopom že pri slovenskih trgovcih. Ignis je doživel prenovo – dobil je nov videz in pogonski sklop.

Novi Ignis je obdržal ikonične značilnosti dizajna obstoječega modela, še bolj pa je okrepil svoj edinstven položaj kot edini ultra-kompaktni športni terenec na trgu. Predstavlja se nam z novo masko in odbijači, dodelanimi barvami v notranjosti in z izboljšanim blagim hibridnim sistemom.

Odkar je leta 2016 prišel na tržišče, je bil na izboru za svetovni mestni avto leta 2017 izbran kot eden izmed prvih treh finalistov. Od takrat naprej pa še pridobiva priljubljenost. Novi Ignis še naprej ohranja ikoničen videz z odlično kombinacijo kompaktnosti in uporabnosti. Njegov igriv in praktičen značaj pa ga naredi še bolj privlačnega.

Posodobitve videza zunanjosti in notranjosti

V Ignisu je zakoreninjena Suzukijeva oblikovalska dediščina, ki vključuje zareze na C-stebričku, črna A- in B-stebrička, okrasni poudarek na blatniku in poudarjen pokrov motorja. Ignis uporablja preprost dizajn z znanimi in simpatičnimi značilnostmi. Edinstveni žarometi, razširjene obrobe blatnikov v črni barvi in robusten izgled.

Prenovljen model ohranja te ikonične poteze, a jim doda novo Suzukijevo prednjo masko s petimi zračnimi režami v stilu športnih terencev, ter sprednje in zadnje odbijače s poudarki v srebrni barvi v obliki trapezoida, s čimer še okrepi njegov karakter športnega terenca in njegovo edinstvenost.

Notranjost Ignisa dopolnjuje značilen videz. Zasnovana je bila v futurističnem urbanem stilu s širokimi horizontalnimi linijami, ki prinašajo širino in občutek prostornosti. To dovršeno urbano doživetje je v prenovljenem modelu še okrepljeno z novimi topovsko sivimi ali modrimi poudarki, ki se ujemajo s sivimi ali modrimi šivi sedežev.

Armaturna plošča, ki ima na novo zasnovano instrumentno ploščo, je bila nadgrajena s kontrastom črne in bele, kar jo naredi kompozicijsko preprosto, a pusti močan vtis.

Napredek pri učinkoviti porabi goriva

Novega Ignisa poganja izboljšan K12D 1.2 DUALJET motor, ki ima sistem dvojnega vbrizgavanja in ponuja tako močan odziv kot učinkovito porabo goriva.

Izkoristek goriva je še boljši v kombinaciji s SHVS blagim hibridnim sistemom, ki ga poganja litij-ionska baterija s povečano kapaciteto s 3 Ah na 10 Ah. SHVS blag hibridni sistem pretvarja kinetično energijo, ki se ustvarja med zaviranjem, v električno energijo, ki polni litij-ionsko baterijo. Elektromotor jo uporablja kot pomoč motorju pri pospeševanju za bolj učinkovito porabo goriva.

Brezstopenjski samodejni menjalnik (CVT) je zdaj na voljo v kombinaciji z najvišjo stopnjo opreme Elegance in dvokolesnim pogonom. CVT ponuja dobro pospeševanje pri nizkih hitrostih in izjemno učinkovito porabo goriva pri višjih potovalnih hitrostih.