Suzuki Across je prvi avto partnerstva s Toyoto. Na voljo je s priključno hibridnim pogonskim sklopom. Kmalu pa lahko na cestah pričakujemo še eno Toyoto s Suzukijevo značko na maski.

Razlike v primerjavi z RAV4 niso tako izrazite, saj so spremenili samo obraz in obliko odbijačev. Nekoliko so predelali še izgled zadnjih luči. Tudi notranjost je takšna kot pri RAV4, le da je na večfunkcijskem volanu Suzukijev logotip.

9-palčni zaslon multimedijskega sistema je občutljiv na dotik in podpira android auto ter carplay. Prav tako je ogromno odlagalnih mest. Celo prava vtičnica za polnjenje naprav in velik prtljažnik, ki vase sprejme 490 litrov tovora. Poleg tega bo Suzuki Across verjetno tako udoben kot RAV4 in podobno ekonomičen.

Priključnohibridni pogonski sklop je sestavljen iz elektromotorja in 2,5-litrskega bencinskega štirivaljnika. Skupno proizvedeta 132 kW (180 KM) sistemske moči in 270 Nm navora. Kako zelo hitro se lahko požene do 100 km/h, zaenkrat ni znano. Doseže končno hitrost 180 km/h, vendar bo takrat več moči zagotavljal bencinski motor, ki bo imel na voljo 55 litrov goriva. Ker se elektromotor napaja iz litij-ionske baterije, ki vase sprejme 18,1 kWh elektrike, Japonci obljubljajo, da bo lahko prevozil do 75 električnih kilometrov.


Elektromotor zadaj skrbi za dovajanje moči zadnjima kolesoma, torej se bo across dobro znašel tudi na terenu, kjer bo prav prišel terenski način vožnje. Takrat bo sistem namreč sam pošiljal največ moči na kolo z dobrim stikom s podlago, po drugi strani pa bo manj moči dovajal tistim, ki se bodo vrtela v prazno.

Veliko bo tudi varnostnih tehnologij, med drugim sistem za ohranjanje voznega pasu in prepoznavanje prometnih znakov, samodejno zaviranje v sili in sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu. Tukaj so še pametni radarski tempomat, s katerim v zastojih Across speljuje, vozi in zavira sam, prav tako pa opozarja še na prečni promet od zadaj. Naprodaj bo jeseni, stal pa bo verjetno 37 tisočakov.