Ford Kuga se je v tretji generaciji oblikovno uskladila z novo Pumo in Focusom ter postala tudi priključni hibrid in hkrati najbolj elektrificiran Ford.

Dovršena in elegantna nova Kuga Titanium, športna Kuga ST-Line in prestižna Kuga Vignale so na voljo s pestro izbiro naprednih hibridnih pogonskih sklopov. Ti prinašajo učinkovitejšo porabo goriva. Povprečni doseg je izboljšan za 28 odstotkov, v primerjavi s svojo predhodnico.

Največja sprememba, poleg oblike seveda, je tehnologija pod motornim pokrovom. Tam bodo še vedno našli svoje mesto trije konvencionalni agregati, in sicer 1,5-litrski EcoBoost benicinec ter 1,5- in dvolitrska EcoBlue dizla, ob bok pa so jim postavili kar tri elektrificirane izvedenke.

Prva je t. i. blagi hibrid (MHEV) z integriranim 48-voltnim zaganjačem, ki med pospeševanjem in redno vožnjo dovaja dodatno energijo dvolitrskemu EcoBlue dizlu s 150 KM, kar posledično vpliva na nižjo porabo. Slednja naj bi v povprečju znašala okroglih 5 litrov.


Sledita še priključni hibrid in navadni hibrid, ki imata skupen 2,5-litrski štirivaljni bencinski agregat, ki deluje na principu Atkinsonovega cikla. Priključni hibrid ima nameščeno baterijo kapacitete 14,4 kWh in bo omogočal popolnoma električno vožnjo do največ 56 kilometrov, povprečna poraba pa naj bi znašala le 1,2 litra. Polnjenje baterije traja od 3 – 6 ur.

Klasičen hibrid, ki baterijo polni preko pogona ali bencinskega agregata pa naj bi zagotavljal povprečno porabo približno 5,6 litra oktanskega napoja. Določene kombinacije pogonov bodo na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Štirikolesni pogon pa je pri nas na voljo samo z dizelskim motorjem.

Nova Kuga nudi še več intuitivnega udobja in asistenčnih sistemov za pomoč vozniku.

Prenovo je doživela tudi potniška kabina, ki je sedaj še udobnejša, prostornejša in bolj priročna. Nova Kuga je 44 milimetrov širša in 89 mm daljša, kar pomeni, da se je medosna razdalja povečala za dva centimetra, dodatnih 67 litrov pa je pridobil prtljažni prostor.

Vsebuje veliko pametnih aplikacij, med drugim vgrajeni modem FordPass Connect. Ne manjkajo sodobni sistemi kot so blazinica za brezžično polnjenje in Fordov sistem za informacije in razvedrilo SYNC 3 z 8-palčnim sredinskim zaslonom na dotik. Dodatno si je možno omisliti ozvočenje Bang&Olufsen ter digitalno instrumentno ploščo. Na voljo bo 6 paketov oprem. Seveda pa pri Fordu ponujajo še cel seznam varnostno zabavnih igračk.

In še cene? Kuga z bencinskim motorjem, ročnim menjalnikom in opremo Trend štarta pri 28.280 evrih. Za dizla bo potrebno odšteti vsaj 29.900 evrov, medtem, ko blagi hibrid stane vsaj 31.430 evrov. Priključni hibrid z opremo Titanium pa vas bo stal vsaj 38.680 evrov. Pri Fordu ob začetku prodaje kupcem podarjajo še popust v višini 3.000 evrov.