Čehi so razkrili najbolj razvpite verzije priljubljenega modela Octavia. RS bo zagovarjal bencinske, dizelske in električne zasanjake hitrosti.

Octavia RS bo na voljo kot limuzina s petimi vrati ali karavanska različica. Za pogon bosta skrbela 2,0-litrski turbobencinski stroj s 180 kW (245 KM) moči in 370 Nm navora ter 2,0-litrski turbodizelski stroj z močjo 147 kW (200 KM).

Z bencinskim motorjem bo Octavia RS v obeh karoserijskih različicah dosegla hitrost 100 km/h v času 6,7 sekunde in nehala pospeševati pri hitrosti 250 km/h. Moč se bo sicer preko sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika DSG prenašala na sprednji kolesi. Pri dizelski izvedbi pa bo mogoče moč prenašati tudi na vsa štiri kolesa.

Priključnohibridni pogonski sklop sestavljata 1,4-litrski turbobencinski stroj in elektromotor. Skupaj proizvedeta 180 kW (245 KM) sistemske moči, kar zadostuje za pospešek do 100 km/h v 7,3 sekunde in 225 km/h končne hitrosti.


Rezervoar za gorivo pri priključnem hibridu vzame 39 litrov. Pri ostalih dveh pa do 50 litrov. Za manjši rezervoar je kriv baterijski sklop, ki vase sprejme do 13 kWh energije. Posledično je mogoče samo na elektriko prevoziti do 60 kilometrov.

Športne Octavie RS so 15 milimetrov bliže tlom in premorejo aktivne blažilnike. Drugače je nastavljen krmilni mehanizem, celo delna zapora diferenciala je skrita v drobovju bencinskih različic. Zunanji izgled je zelo dinamičen in avtomobil zaradi velikih dovodov zraka izgleda zelo agresivno.

V kabini je poudarjena športnost z alkantaro. To najdemo na sleherni paneli, še na armaturni plošči. Poleg aluminijastih stopalk izstopata še 10,25-palčni zaslon za digitalne merilnike ter 10-palčni zaslon za multimedijo. Volanski obroč je tukaj trikraki. Pričakuje se, da bo vstopna Škoda Octavia RS v limuzinski izvedbi pri nas na voljo za dobrih 31 tisočakov, cena za dizelsko gnano karavansko različico pa bo okoli 33 tisoč.