Ford predstavlja 5,0‑tonski Transit, ki bo kot šasija s kabino in skupno maso 5000 kg pri Fordovih trgovcih od konca leta naprej.

5,0-tonski Transit krepi Fordovo ponudbo v sektorju trga evropskih dostavnih vozil z večjo maso. Dodatnih 300 kg dovoljene skupne mase, s katerimi novinec presega prejšnjo najzmogljivejšo različico Transita, bo še posebej privlačnih za stranke, ki želijo osnovo za težje nadgradnje, kot so prekucniki, reševalna vozila, …..

Nadgradnje za vsako stranko

Možnost predelav v skladu z individualnimi zahtevami je pogosto ključna zahteva uporabnikov 5,0-tonskih gospodarskih vozil. Ford zagotavlja široko paleto različic 5,0-tonskega Transita v izvedbi šasije s kabino. Kupci lahko izbirajo med tremi medosnimi razdaljami, štirimi dolžinami okvirja in enojno ali dvojno kabino s sedeži za do sedem oseb. Največja nosilnost šasije s kabino za nadgradnjo in tovor je 2886 kg, kar ustreza neto nosilnosti do 2558 kg pri tovarniško vgrajeni platformi.

Stranke, ki potrebujejo rešitve po meri, lahko izkoristijo Fordovo obsežno omrežje kvalificiranih predelovalcev vozil. V omrežje je vključenih 165 podjetij v 13 državah, vsa pa izpolnjujejo Fordove standarde glede izdelave, nadzora kakovosti in podpore uporabnikom. Vsi predelovalci jamčijo za svoje delo skladno s standardno Fordovo garancijo.


Zmogljivejši mehanski deli za zahtevno uporabo

Vse 5,0-tonske različice Transita imajo zadnji pogon za optimalen prenos moči na podlago pri polni natovorjenosti. Pogonski sklop HDT zagotavlja optimalno trpežnost, zmogljivost in učinkovitost pri porabi goriva. Fordov 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue s 170 KM razvije do 390 Nm navora za prevoz težkih tovorov. Dopolnjuje ga šeststopenjski ročni menjalnik ali 10-stopenjski samodejni menjalnik.

Povečana nosilnost 5,0-tonskega Transita zahteva zmogljivejše mehanske dele, ki omogočajo prevoz težjih tovorov ob ohranjanju preprostega vzdrževanja in uporabe. Šasija je opremljena z zmogljivejšimi sklopi pest, koles in širših zadnjih pnevmatik, ki merijo 205 mm, pa tudi novimi zavorami na zadnji osi za lažje delo s težjimi tovori.

Poleg tega 5,0-tonski Transit v Evropi uvaja zadnjo os z dovoljeno osno obremenitvijo 3500 kg. Pri naročilu 10-stopenjskega samodejnega menjalnika je nameščena tudi nova sprednja os z dovoljeno osno obremenitvijo 2100 kg.