Številni proizvajalci avtomobilov prodajajo oblačila, vendar so možnosti v veliki meri omejene na majice z natisnjenimi logotipi. Hyundai se loteva drugače, saj so predstavili svojo kolekcijo Re: Style 2020, za katero so ponovno uporabili materiale iz avtomobilske proizvodnje in recikliranja.

Letos je Hyundai pri projektu Re: Style 2020 sodeloval s številnimi različnimi modnimi blagovnimi znamkami. Med drugim Alighieri, E.L.V. DENIM, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn in Rosie Assoulin. Hyundai pravi, da so bile blagovne znamke izbrane, ker si delijo “vizijo podjetja o iskanju bolj trajnostnih načinov za ustvarjanje izdelkov, ki jih imamo radi”.

Zahvaljujoč partnerstvu je Alighieri ustvaril ogrlice in zapestnice, izdelane iz prenovljenih varnostnih pasov, stekla in pene, pa tudi iz zlata, srebra in sladkovodnih biserov. L.V. DENIM je izdelal kombinezon, ki združuje obnovljeni jeans z ostanki usnja, ki ostanejo v avtomobilski industriji.

Public School in pushBUTTON so izdelovali telovnike. Richard Quinn je iz recikliranih tkanin zračnih blazin ustvaril steznik. Nenazadnje je Rosie Assoulin izdelala elegantno torbico, ki je narejena iz varnostnih pasov, tkanin iz preprog in zavržene avtomobilske pene.


Predmeti, ki jih navdihujejo avtomobili, bodo naprodaj 13. oktobra v londonski pop-up trgovini Selfridges in na spletni strani prodajalca.

Čeprav zbirka ne bo všeč vsem, Hyundai pravi, da je bila ustvarjena z namenom poudariti dejstvo, da zračne blazine, usnje in steklo iz vozil običajno končajo na odlagališčih. Družba je tudi dejala, da je cilj zbirke “spodbuditi medpanožno sodelovanje za spodbujanje novega razmišljanja in inovacij na področju trajnostnega oblikovanja in življenjskega sloga.”