Po številnih napovedih so Korejci uradno predstavili športno izvedbo modela i20 N. Ta mu prinaša turbobencinski stroj z 204 ”konji”, športno podvozje in mehanski samozaporni diferencial.

Razred majhnih športnih modelov žal ni več tako množičen kot nekoč, a tu in tam na srečo še pride kakšna novost. Tokratna prihaja iz Hyundaia. Gre za model i20 N, ki se bo na trgu postavil bok ford fiesti ST in volkswagen polu GTI.

Navzven ga boste prepoznali po agresivno oblikovanih odbijačih, znižanem podvozju in vpadljivih 18-palčnih platiščih, za katerimi se neuspešno skrivajo rdeče zavorne čeljusti.

V notranjosti, kjer prevladuje črna barva z modrimi detajli, je dinamični duh poudarjen s športnim volanskim obročen in prestavno ročico. Z aluminijastimi pedali ter s športnimi sedeži z integriranim vzglavnikom. Celoto zaokrožujejo posebna grafika instrumente plošče ter obloga strehe v črni barvi.


Hitrega malčka poganja prenovljen 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki razvije 150 kilovatov (204 KM) moči in 275 Nm navora. Povezan je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Slednji se pohvali s sistemmom za izenačevanje vrtljajev ter mehanskim samozapornim diferencialom. Navor se prenaša na sprednji kolesi. Vozniku bodo na voljo tudi sistem za hitro speljevanje launch control ter različni vozni načini, ki vplivajo na delovanje motorja, sistema ESC, krmilnega mehanizma in zvoka izpušnega sistema.

Serijska oprema med drugim vključuje športne blažilnike in vzmeti, zmogljivejše zavore in posebej za ta model nastavljen električni servo volan.

Hyundai ni objavil podatkov o zmogljivostih svoje nove žepne rakete. Glede na specifikacij 126 kilovatov (171 KM) bi morala tehtati okoli 1.192 kilogramov. Po tem sklepamo, da ob moči 150 kilovatov (204 KM) pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro traja okoli 6,5 sekunde.

Cena bo znana pred prihodom na trg leta 2021.