Škoda zaokroža menjavo generacij pri svoji prodajni uspešnici z modeloma Octavia Scout ter Octavia RS.

Nova top modela Octavia Scout in RS, v četrti generaciji ponujata še večjo varnost, nove asistenčne sisteme, več udobja in sodobne rešitve za povezljivost. Škoda pri novi Octavii ponuja najpestrejšo paleto motorjev v dosedanji zgodovini te modelske serije.

Octavia RS je tako prvič na voljo s tremi različnimi vrstami pogona. Motor 2.0 TDI generacije EVO zdaj razvije 147 kW (200 KM) in je na voljo v kombinaciji s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Novi bencinski motor 2.0 TSI generacije EVO razvije moč 180 kW (245 KM), ki se na cesto prenaša prek sprednjih koles. Za novo Octavio Scout je na voljo pet dizelskih in bencinskih motorjev. Poleg njih pa še bencinski 1.5 TSI z blago hibridno tehnologijo. Karavan z robustno opremljeno karoserijo in terensko preobleko je prvič na voljo bodisi s štirikolesnim ali s sprednjim
pogonom.

Octavia RS in Octavia Scout se ponašata z vsemi izboljšavami, ki jih je prinesla aktualna generacija Octavie. Izpostaviti velja še večjo prostornost, še več udobja, večjo aktivno in pasivno varnost ter sodobne rešitve za povezljivost. Ponudba pogonov za prodajno uspešni model, ki ga pri Škodi
ponujajo v limuzinski izvedbi ali kot karavan z oznako Combi, je tako široka kot še nikoli do zdaj.


Učinkovite pogonske alternative

Poleg učinkovitih dizelskih in bencinskih motorjev in modela Octavia G-TEC, ki ga poganja okolju prijazni zemeljski plin (CNG), so prvič v
ponudbi tudi elektrificirani pogoni. Priključnohibridni sistem v Octavii iV zagotavlja sistemsko moč 150 kW (204 KM), v Octavii RS iV pa kar 180 kW (245 KM). Octavia e-TEC je kot prvi Škodin model z blago hibridno tehnologijo opremljena z 48-voltnim jermenskim zagonskim alternatorjem in 48-voltno litij-ionsko baterijo. Za ta model sta na voljo dva motorja z 81 kW (110 KM) in s 110 kW (150 KM).

Octavia RS se lahko pohvali z izvrstno aerodinamičnostjo. Količnik zračnega upora znaša le 0,25. Emisije CO 2 so zaradi tega nižje, poraba pa manjša. Mnogi karoserijski deli so bili optimizirani z vidika aerodinamike. Na primer navpični usmerniki zraka na spodnjem podaljšku sprednjega odbijača, aerozaslonke, difuzor na spodnjem podaljšku zadnjega odbijača in zadnji RS usmernik zraka pri limuzini. K boljši aerodinamičnosti prispevajo tudi aerodinamično optimizirana aluminijasta platišča.