Francoski DS razkriva novega člana prestižne družine, drugo generacijo modela DS4. Kupce bo iskal v razredu kombilimuzin in kompaktnih križancev.

DS4 bo že četrti model mlade znamke, ki je svoj preporod doživela leta 2015. V DS-ovi paleti se pridružuje modelom DS3 Crossback, DS7 Crossback in DS9. Zapolnil pa bo vrzel med starim DS4 ter ukinjenim DS5.

Glavna strategija DS4 je drzno, a privlačno oblikovanje z ostrimi linijami in značilnimi stilskimi elementi. Oblikovno si s sorodnimi modeli deli postavno sprednjo masko, katero definirata tanjša matrična žarometa in pokončna dnevna LED osvetlitev na robu odbijača. Za dinamičen videz poskrbi skoraj kupejevska strešna linija, zaključena s strmim zadnjim oknom in elegantno LED osvetlitvijo. K boljši aerodinamični učinkovitosti pripomorejo skrite vstavljive kljuke vrat. Platišča lahko merijo vse do 20-palcev. Sicer pa DS4 v dolžino meri 4.440 mm, je 1.830 mm širok in 1.470 mm visok.

Poleg standardne izpeljanke bosta na voljo še dve, DS 4 Cross in Performance Line. Cross prejme bolj robustno SUV oblikovanje. Tehnološki oddelek prejme napreden sistem izbire voznih programov za snežne, blatne ali peščene površine. Pri izvedenki Performance Line mehanskih izboljšav ni, spremembe zajemajo le športno preobrazbo s črnimi dodatki.


Kabina vozila je doživela digitalno revolucijo. Za volanom se skrivajo digitalizirani merilniki. Na sredini armaturne plošče je 10-palčni informacijski zaslon, katerega upravljamo s 5-palčno enoto na sredinski konzoli. Poimenovali so jo DS Smart Touch.

Predstavili so še nov head-up prikazovalnik, z naprednim sistemom razširjene resničnosti, ki navigacijska navodila projicira na cesto štiri metre naprej, namesto na vetrobransko steklo. Elegantna notranjost bo lahko po željah strank odeta v kakovostno usnje ali alkantaro, z dekorativnimi elementi iz karbonskih vlaken ali naravnega lesa.

Ker je DS4 zasnovan na enaki EMP2 platformi kot DS7 Crossback in Peugeot 3008, ga bodo poganjali enaki pogonski sklopi. Vrh predstavlja priključni hibrid sestavljen iz 1,6-litrskega bencinskega motorja, elektromotorja in 12,4 kWh baterijo. Moč je odmerjena pri 225 KM, električna avtonomija pa pri 50 kilometrih. Čeprav sodobna arhitektura to omogoča, prihod popolnoma električne izvedenke ni potrjen.

Preostalo motorno paleto zastopajo poznane bencinske in dizelske enote. PureTech bencinarji bodo ponujali 130, 180 ali 225 KM, dizelski Blue HDi zmore 130 KM. Prav vsi so serijsko povezani z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.