Pri nas je razred V precej zaželena roba, saj po prodaji drži drugo mesto med hišnimi modeli. Aktualna generacija na trgu vztraja že vse od leta 2014, zato je po 210.000 izdelanih primerkih manjša osvežitev povsem na mestu.

Oblikovalci so osvežili sprednji del, kjer je najbolj opazna nova maska hladilnika z učinkom diamantov, kakršnih smo vajeni s preostalih modelov znamke.

Bistvo sprememb se nahaja v okrepljeni motorni ponudbi. Ta ostaja enako številčna kot doslej, novost v ponudbi pa je izvedba 300d. Pod tem imenom se skriva dvolitrski dizel, ki proizvede 176 kilovatov oziroma 240 ‘konjev’ moči. S kolesi je povezan z devetstopenjskim avtomatskim menjalnikom. Šestopenjski ročni menjalnik namreč ostaja rezerviran le za izvedbo 220d, pa še ta bo v ponudbo vstopil konec leta.

Notranjost v prvi meri prinaša nove in spremenjene zračnike klimatske naprave. Novi so tudi merilniki za prikaz hitrosti ter ostalih podatkov o stanju vozila. Notranjost je medtem lahko opremljena s šestimi različnimi prevlekami, petimi iz usnja in eno iz blaga. Novi sta kombinacija umetnega usnja in tkanine ter notranjost iz rjavega napa usnja.

Razred V je na voljo s štirimi paketi opreme: Rise, V, Avantgarde in  Exclusive. Ob tem je vozilo že v osnovnem paketu opremljeno s štirimi sedeži v potniškem predelu, elektronsko ročno zavoro, info-zabavnim sistemom s sedem-palčnim zaslonom in pa šestimi zračnimi blazinami.

Seznam dodatne opreme je precej bogat, saj med drugim zajema električna drsna vrata, aktivni zavorni asistent, zvočni sistem Burmeister s 15 zvočniki, multimedijski sistem Command in pa luksuzne sedeže v prvi vrsti potniškega ‘oddelka’. Zgolj zanje pa bo potrebno odšteti slabih osem tisoč evrov.

Najcenejši razred V v kratki izvedbi, z opremo Rise 220d z 120-kilovatnim motorjem in ročnim menjalnikom bo tako na voljo za vsaj 43.593 evrov. Za najdražjega v izvedbi 300d 4 Matic z opremo Exclusive v dolgi izvedbi bo na drugi strani potrebno odšteti 94.556 evrov.