Vse od uvedbe leta 1982 do danes je Opel Corsa s proizvodnega traku zapeljala v več kot 13,6 milijona primerkih. Zdaj začenja svoje šesto poglavje s številnimi tehnologijami in z optimalno opremo za vse zahteve prihodnosti. Opel Corsa je prvič na voljo tudi s povsem električnim pogonom.

Opel Corsa je zdaj precej lažja, njena masa znaša 980 kilogramov. Ohranja enake zunanje mere, s štirimi metri dolžine in je na voljo s petimi vrati. Nižjo maso so dosegli z uporabo lahkega jekla in najnovejšimi metodami razvoja. Izboljšana osnovna struktura je brez zunanjih elementov lažja za 40 kilogramov. Nova Corsa je tudi prvi avtomobil v svojem razredu, ki uporablja adaptivne matrične LED žaromete brez bleščanja. Takšne najdemo že na modelih Astra in Insignia.

V novi Corsi je debitiralo veliko asistenčnih sistemov, kot je samodejno zaviranje v sili, prepoznavanje pešcev, pametni nadzor in prilagajanje hitrosti, ohranjanje voznega pasu ter prepoznavanje prometnih znakov. Izbira informacijskih sistemov zajema osnovni multimedijski radio, sledi mu Multimedia Navi s 7-palčnim zaslonom na dotik in vrh ponudbe Multimedia Navi Pro z 10-palčnim zaslonom. Instrumentna plošča je digitalizirana, zasnova pa je zdaj bolj po zgledu koncernskega brata – Peugoet 208. Možno bo izbirati med tremi stopnjami opreme: Edition, Elegance in GS Line.

Različica GS Line je nadvse dinamična zunaj in znotraj. Športen sedež za voznika in sovoznika, aluminijaste športne stopalke, črna stropna obloga in rdeči okraski na instrumentni plošči poudarijo športen občutek. Za takojšno prepoznavnost različice GS Line poskrbijo kromirana izpušna cev in športen videz prednjega in zadnjega odbijača. Za še bolj dinamičen odziv krmiljenja in stopalke za pospeševanje lahko voznik izbere vozni način Sport.

Corsa z in brez turbine

Motorno paleto začenja osnovni 1,2-litrski trivaljni bencinar s 75 KM, povezan na petstopenjski ročni menjalnik. Ta motor je v različici s 100 KM ter 130 KM podprt s turbino. Šibkejši turbobenciner je spojen s 6-stopenjskih ročnim menkalnikom, medtem, ko je najmočnejši vezan na 8-stopnejsko avtomatiko. Bencinerjem se pridružuje 1,5-litrski dizel s 100 KM in maksimalnimi 250 Nm navora. Visoka učinkovitost in odzivnost bencinskih motorjev je rezultat zmanjšanja trenja ter izboljšane odzivnosti turbine. Kombinacija nizke teže, izboljšane aerodinamike in optimiziranega prestavnega razmerja poskrbi za zabavno vožnjo mestnega malčka.

Sistem za zmanjšanje emisij sestavlja pasivni oksidacijski katalizator, vbrizg tekočine AdBlue, SCR katalizator in filter trdih delcev. Vse skupaj je združeno v kompaktno enoto, vgrajeno čim bližje motorju. Vsem, ki je to morda preveč zapleteno, je na voljo tudi električna različica Corsa-e. Ker gre za modularno platformo, jim le-ta omogoča vgradnjo različnih pogonskih sklopov na isti proizvodni liniji. Slednja k nam pripelje spomladi.

Osnovni bencinec z opremo Edition je na voljo od 13.490 evrov. Športna izvedenka GS Line z 1.2 100 KM motorjem stane vsaj 15.890 evrov, medtem ko se dizelska ponudba z 1,5-litrskim motorjem s 100 KM začenja pri 16.490 evrih.