Nissan Juke je v svoji drugi generaciji večji v vse smeri, pogoltne več prtljage in s tehnologijo deluje zrelejše. Dizajn ostaja odbit!

Originalni Nissan Juke je luč sveta ugledal leta 2010, vse od takrat pa so jih v Evropi prodali nekaj manj kot milijon. Na nek način je ta kompaktni križanec pionir tega segmenta, v katerega pa je že prišla konkurenca.

Juke je prejel obsežno preoblikovanje zunanjosti, z ostrejšimi linijami in izstopajočo masko. Vseeno še ohranja prepoznavne oblikovne lastnosti originalnega modela, vključno z velikima okroglima žarometoma pod tankimi dnevnimi svetili ter »lebdeče« oblikovanje strehe.

Kljub povečanim dimenzijam, je uporaba okrepljenega jekla na novi platformi pomagala k zmanjšanju skupne mase za 23 kilogramov. S tem so izboljšali tudi stabilnost, togost in posredno vozne lastnosti. Prostora za noge na zadnji klopi je za 6 centimetrov več kot prej, občutno večji je tudi prtljažnik s 422 litri prostornine, kar je 68 litrov več kot prej. Poudarek na notranjem udobju je prinesel udobnejše »monoform« sedeže, ki so lahko odeti v alkantaro ali usnje.


En motor, dva menjalnika

Nissan Juke je na voljo z enim motorjem, in sicer z litrskim trivaljnim turbo bencinarjem s 117 KM. Na voljo je s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Nissan namerava v prihodnje dodati še kakšno izbiro, potrdili so le, da dizelskega motorje ne bo. Po vsej verjetnosti lahko pričakujemo 1,5-litrski bencinar v modelu Nismo, ki bo presegel 200 KM obstoječega modela. Soroden Renaultov Captur pridobiva priključno hibridno različico, kar pomeni, da gre v bližnji prihodnosti pričakovati tudi elektrificiranega Jukea.

Mestni križanec je opremljen z Nissanovim najnaprednejšim ProPilot voznim asistentom, skupaj z nadzorom krmiljenja in samodejnim zaviranjem. Novost je tudi izbira najnovejšega NissanConnect informacijskega sistema, ki uporablja 8-palčni zaslon na dotik in je kompatibilen z Apple CarPlay ter Android Auto. Le-tega je mogoče nadgraditi še z izbiro odličnega Bose ozvočenja. Po Nissanovih besedah je Juke najbolj povezan Nissan do danes, z novostmi kot je posodobitev preko spleta, mesečna naročnina wifi-ja in brezžično upravljanje z možnostjo preverjanja stanja vozila preko aplikacije.

Juke je naprodaj s petimi različnimi paketi opreme. Osnovni Visia štarta pri 17.550 evrih, vrh ponudbe N-Design pa stane 23.240 tisočakov. Kupci D-Designa bodo lahko izbirali med številnimi barvnimi kombinacijami karoserija, strehe in notranjega oblazinjenja, skupaj z izbiro videza odbijačev.