BMW serije 3 Gran Turismo ne bo dobil naslednika. Kombinacija limuzine, karavana, kupeja in športnega terenca ni prepričala zadostnega števila strank, da bi razvoj novega modela bil relavanten.

BMW tako v svojem portfeliju ne bo imel več grdega račka. Proizvodnja družinskega premium kompaktnega avtomobila BMW serije 3 GT se bo prenehala. Kot je dejal Autocar, je to del ukrepa za znižanje stroškov. Odločitev, da se model še zadrži v naboru je padla po tem, ko je družba izvršiteljev izjavila, da je povpraševanja po modelu še vedno dovolj.

Na britanskem spletnem mestu proizvajalca avtomobilov BMW ni več serije 3 Gran Turismo, ki je temeljil na prejšnji generaciji avtomobila F3X. Konfigurator zapolnjujeta nova limuzina in karavan serije 3, ki stana voljo od 32.565 funtov in 34.065 funtov. V Nemčiji pa je serija 3 GT še vedno v prodaji, poleg limuzine G20 in karavana G21, in se začne pri 40.700 €. Ceni se na 2.850 evrov več kot limuzina in 1.300 evrov več kot karavan.

Naslednik serije 3 GT ne pride v poštev, saj bo sodobnejša G2X generacija serije 3 še naprej ponujena v limuzinskem in karavanskem stilu, in sicer pod oznako G20 in G21 ter dolga medosna razdalja limuzine G28 , ki je strogo usmerjena na Kitajsko.


Predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi leta 2013 in tri leta pozneje posodobljen, je bil Gran Turismo (F34) na voljo s štiri- in šestvaljnimi bencinskimi ter dizelskimi motorji. Možno ga je bilo dobiti v konfiguracijah s pogonom na zadnji ali na vsa kolesa. Bil je tako daljši kot višji od limuzine in karavana. Medosno razdaljo pa si je delil z limuzino F35 LWB, ki je bila proizvedena za kitajski trg. Med obema osema dodala dodatnih 110 mm ter tako omogočala dovolj prostora. Žal pa vse to vseeno ni bilo dovolj, da bi model ohranili v Bavarski postavi.