Prva letošnja slovenska novost je novi Renault Captur. Druga generacija priljubljenega mestnega terenca nastopa resno, saj se mora zdaj spopasti z več kot dvajsetimi konkurenti.

Renault Captur je v prvi generaciji na ceste zapeljal leta 2013. Takrat je njegov edini konkurent bil Nissan Juke. V sedmih letih je globalno gledano našel 1,5 milijona kupcev. V Sloveniji pa je vsa leta prepričljivo vodil v prodaji svojega segmenta. Čaka ga torej težka naloga.

Novi Captur je v dolžino zrasel za 11 cm na 4,23 m. Posledično se je za 2 cm povečala tudi medosna razdalja, ki zdaj meri 2,63 m. Oblikovno se nanaša na novega Clia, z razliko nastopaško privzdignjene drže.

Skupaj bo ob začetku prodaje na voljo enajst barv karoserije, štiri kontrastne barve strehe in trije paketi zunanjih dodatkov, kar pomeni, da bodo kupci lahko izbirali med 90 možnimi kombinacijami.


Revolucija notranjosti, ki jo je prvi prinesel novi Clio, se nadaljuje v novem Capturju, ki se kakovostno gledano vzpenja stopnico višje. Prevzema zasnovo »Smart Cockpit«, ki je rahlo zasukan proti vozniku in novo »lebdečo« osrednjo konzolo. Kupci bodo lahko izbirali med petimi nivoji oprem: Life, Zen, Intens, Edition One in Initiale Paris.

Prtljažnik Capturja je povečan na več kot 536 l, poleg tega pa ponuja še za 27 l odlagalnih mest v potniški kabini. Prostornino prtljažnika je možno povečevati z vzdolžnim pomikom zadnje klopi za 16 cm. Priročna je tudi polica za razdelitev prtljažnika, ki ustvari skoraj ravno dno, ko so zadnji sedeži zloženi. Dolžina prtljažnika tako zraste na 1,57 m, kar je za 11 cm več kot v predhodni generaciji.

Povsem nov, a vendar povsem Captur

Francoski mestni terenec se lahko pohvali še z razširjeno in prenovljeno ponudbo motorjev. Ti v kombinaciji s pet- in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko pokrivajo široko in navzgor povečano paleto moči, ki sega od 100 do 155 KM pri bencinskih oziroma od 95 do 115 KM pri dizelskih motorjih.

Nabor motorjev v novem Capturju bo od pomladi leta 2020 obogaten s priključnim hibridnim pogonskim sklopom, ki so ga poimenovali E-TECH Plug-in. Štirikolesni pogon ni predviden za novega Capturja.

In še cene. Za vstopni model Capturja z motorjem TCe 100 in opremo Life je potrebno odšteti 13.990 evrov. Omeniti velja, da ta paket ne vsebuje klime in radia. Captur s samodejnim menjalnikom v navezi motorja TCe 130 ter opreme Intens stane vsaj 21.390 evrov. Dizelski repertoar se prične s ceno 16.690 evrov za model dCi 95 z opremo Zen. Trenutni vrh ponudbe pa predstavlja Captur z motorjem TCe 150 v povezavi z EDC menjalnikom ter petičnim paketom Initiale Paris, ki se ceni na 28.090 evrov.