Hyundai i10 tretje generacije je zapeljal na naše ceste. Želi ugoditi tistim voznikom, ki stavijo na smiselnost in ne sledijo modnim trendom privzdignjenih vozil. Malček pa odslej ponuja večino tehnologije velikih bratov.
Novi Hyundai i10 pravzaprav spet ni tako mali, saj se pohvali z nekoliko večjimi dimenzijami. V dolžino zdaj meri 3,67 m, v širino 1,68 m in višino 1,48 m. Medosna razdalja znaša 2,425 m in je tako štiri centimetre daljša kot pri odhajajoči seriji, kar se seveda opazno pozna pri prostornosti. Novi i10 je na voljo v štiri- ali petsedežni različici. Prtljažnik zdaj meri 252 litrov, povečati pa ga je moč na 1.050 litrov.

Več novosti korejski mestni malček prinaša v potniški kabini. Izstopa 8-palčni osrednji zaslon, preko katerega je moč upravljati kar nekaj aplikacij povezanih z mobilnim telefonom. Storitvi Apple CarPlay in Android Auto zagotavljata preprosto povezljivost pametnih telefonov z infozabavnim sistemom. Na voljo pa je tudi sistem za brezžično polnjenje mobilnih naprav.
Novi i10 je opremljen s Hyundaijevimi najnaprednejšimi sistemi za zagotavljanje aktivne varnosti, združenimi pod imenom SmartSense. Tako ponuja enega najbolj izpopolnjenih varnostnih paketov v segmentu, ki vključuje sistem za preprečevanje naleta (FCA), sistem za samodejno zasenčenje dolgih žarometov (HBA), sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LKAS), sistem za nadzor voznikove zbranosti (DAW) in inteligentni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (ISLW).

Zavzame malo, a ponuja veliko!
Hyundai i10 ponuja štiri pakete oprem: Life, Comfort, Style in Premium. Osnovni Life vsebuje klimatsko napravo, isofix, radio z MP3 predvajalnikom, 14-palčna jeklena platišča, potovalni računalnik … Comfort doda sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, bluetooth, električni pomik sprednjih stekel, tonirana stekla … Style omenjeni paket nadgradi s samodejno klimatsko napravo, električnim pomikom vseh stekel, 15-palčnimi aluminijastimi platišči … Premium pa navrže še navigacijski sistem Hyundai s Tom Tom live, USB polnilec, 16-palčna aluminijasta platišča.

Motorno paleto sestavljata dve bencinski opciji . Prva je 1,0-litrski trivaljnik s 67 KM in 96 Nm navora, sledi mu 1,2-litrski štirivaljnik s 84 KM in 118 Nm navora. Oba agregata sta na voljo tako s petstopenjskim ročnim kot tudi s petstopenjskim samodejnim menjalnikom. Letošnje poletje pa se obeta še ‘športna’ različica i10 N Line z 1,0-litrskim turbo motorjem s 100 KM in s 6-stopenjskim menjalnikom.
Osnovna cena modela i10 z litrskim bencincem in opremo Lige znaša 9.970 evrov. Močnejša različica malčka i10 je ob enaki opremi 500 evrov dražja. Trenutno pa se najbolje opremljena različica Premium ceni na 13.490 evrov.