V letošnjem letu se je z lestvice najbolj prodajanih Volkswagnov poslovil legendarni Golf. Krono je prevzel Tiguan. Ta s prenovo pili detajle, da ohrani vodilni položaj.

Priljubljenost križancev in SUV-jev je po celotnem svetu vse večja. V lanskem letu je namreč iz štirih globalnih Volkswagnovih tovarn, vsakih 35 sekund zapeljal nov Tiguan. Zaradi takšne priljubljenosti je imel Volkswagen zahtevno nalogo prenove druge generacije Tiguana.

Brez posebnih komplikacij so ga opremili z novi sprednjim in zadnjim odbijačem, novimi žarometi, novim informacijskim sistemom ter svežimi pogonskimi sklopi.

Paketi opreme so sedaj štirje. Osnovni je poimenovan kar Tiguan. Sledita Life in Elegance. V vrhu ponudbe pa ostaja R-Line. Vsi imajo nova LED žarometa, družinsko oblikovano masko in višji sprednji del pokrova motorja.


Nov je informacijski sistem z večjim 9,2-palčnim zaslonom in dodatnim 10-palčnim digitalnim kokpitom. Sistem podpira glasovno upravljanje in povezljivost z Androidnimi ali Apple napravami. Stare vrtljive gumbe za upravljanje klimatske naprave je nadomestil panel z upravljanjem na dotik.

Nekaj več zanimivosti je pri pogonskih sklopih, predvsem zaradi predstavitve strupenega Tiguana R. Volkswagen je predstavil tudi Tiguana eHybrid – priključni hibrid z 245 KM in 50 kilometrov električnega dometa. Enak sistem poznamo že iz hibridnega Passata in Arteona. Ponujena bo še preostala izbira bencinskih in dizelskih motorjev z močjo od 90 do 147 kilovatov, s sprednjim ali štirikolesnim pogonom. Kot se dandanes pričakuje za nove avtomobile, je osveženi Tiguan opremljen z boljšimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi. Novi potovalni asistent lahko kontrolo nad vozilom prevzame vse do hitrosti 210 km/h.

Novi Tiguan bo na voljo od 25.301 evra (1,5-litrski TSI s 96 kilovati), v kolikor se raje ozirate po sajavčkih, pa boste morali odšteti najmanj 28.391 evrov (2.0 TDI z 90 kilovati). V slovenske garaže naj bi prihodnje leto zapeljalo približno 1400 osveženih Tiguanov.