Münchenski poslovnež! – BMW 520d xDrive

To je eden izmed redkih avtomobilov, v katerem si lahko sam svoj šofer iz zadnjega sedeža. No, ne bo vas sam peljal na okrog, saj je funkcija namenjena predvsem parkiranju v ozka parkirišča. A, ko bolje pomislim, da bi tako lep avto potem bil na udaru vrat drugih ljudi v ozkih parkiriščih, ima ta funkcija en boljši namen.

Pravzaprav vsakemu znancu, ki si je ogledal to novo serijo 5 sem to famozno parkiranje moral pokazati. Ni najbolj uporabna zadeva, daleč od tega, ampak je pa glavna točka govora. Poznate kakšen drug avto, ki zmore to? Vse skupaj pa je tudi varno. Sem probal povoziti samega sebe, pa se ne da.

Ni pa to edina dobra točka nove serije pet. Pravzaprav na zunaj niti ni tako drugačna od ostalih pripadnikov v njenem razredu, a so ključni tisti majhni detajli. In teh je ogromno tudi znotraj. Tako elegantno prešita armaturna plošča, z dodatki lesa in aluminija vam bo gotovo vlivala občutek, da ste se odločili za avtomobil uspešnega poslovneža z okusom.


Tudi upravljanje z gestami deluje, lahko se javiš na telefon, prekineš klic, prestaviš radijsko postajo, ter nastavljaš glasnost. Kamer pa ima toliko, da lahko gledaš in občuduješ svoj avtomobil iz vseh zornih kotov.

Vožnja je tiha, to najbolj opaziš ko se usedeš v petico s kakšnega drugega avta. Kljub 20 colskim ”valerjem” pa niti ni pretrda, čeprav bi sam raje videl kakšno colo ali dve manjše. Ampak, jaz sem poseben pristaš udobja, ki mu priganjanje vozila po običajni cesti ni blizu.


Je pa za takšno vožnjo in tudi nekoliko bolj dinamično čisto spodoben 190 konjski dizelski motor. Ja, res ni šestvaljnik, a bomo to pristaši ”šestakov” opazili po redko. Mene je še najbolj zmotil nekoliko bolj robat vžig pri sistemu start stop. Menjalnik pa je tako ali tako znan vrhunski produkt z osmimi stopnjami.

Preden ga kupite pa boste zagotovo morali dokazati da ste uspešni, saj vsa ta oprema nanese in tako ta petica stane 92 jurjev. No, sam bi zagotovo ”prišparal”, ker bi jo vzel brez M paketa in brez ogromnih koles, pa bi še vedno potoval v stilu.

Specifikacije – BMW 520d xDrive

Mere: 4,936m x 1,968m x 1,456m
Medosna razdalja: 2,975 m
Masa: 1.695 kg
Motor: turbodizelski, štirivaljnik
Prostornina: 1.995 ccm3
Moč: 140 kW (190 KM) pri 4.500 vrt./min.
Navor: 400 Nm pri 1.750 vrt./min.
Pogon: štirikolesni pogon
Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski
Največja hitrost: 232 km/h
Pospešek: 7,6 s
Poraba na testu: 7,8 l/100km
Cena osnovnega vozila: 58.016 EUR
Cena testnega vozila: 92.840 EUR

Nasvet iz prve roke! – BMW 540i

Moje zmotno mišljenje. – BMW 320d xDrive MPerformance

Dnevni hibrid. – BMW 225xe Active Tourer