Osvajalski križanec! – Toyota C-HR 1.8 VVT-i hibrid C-HIC

Toyota C-HR je novinec japonske družine, ki se ponaša z odlično vozno dinamiko, še bolj pa je pri tem modelu v ospredju dizajn. Aja, je pa to tudi prva Toyota brez ”sajaste” ponudbe.

Podrobnosti so tiste, ki pri Toyoti C-HR najprej padejo v uč. Vodilo vsega oblikovanja so ostre in ravne linije diamanta. Na zunanjosti opazimo prikrite ročaje zadnjih vrat, prednji žarometi so najdaljši na svetu. Slednje lahko dobite v popolni LED tehnologiji v kombinaciji atraktivnimi LED dinamičnimi smerniki. Zadnje luči so v obliki bumeranga in so opremljene z LED svetlobnimi trakovi, ob prihodu do vozila vas ob zaklepanju in odklepanju pozdravi talna projekcija logotipa C-HR.

Tudi notranjost avtomobila se loči na dve ravni, Zgornja ustvarja pregledno odprt prostor, kjer voznikovo pozornost lahko zmoti le 8 palični zaslon na dotik. Drugi, oziroma spodnji del, pa je orientiran k vozniku in tako poskrbi, da bi se odvračanje voznikove pozornosti s ceste, kar se da zmanjšlo. Materiali so vsi mehki na dotik. Dodatno jih popestri modra ambientalna osvetlitev, ki jo lahko zasledimo na merilnikih, na grafiki prestavne ročice, oblogi vrat in še kje.


Prevladujočo obliko ima že omenjeni diamantni vzorec, saj lahko slednjega zasledimo praktično povsod. Diamantno obliko imajo stikala, tkanina na vratih, prevleke sedežev, diamantni vzorec lahko zasledimo celo na oblogi stropa, zvočnikih in v prtljažnem prostoru. Vozno dinamiko poudarjajo sedeži z dobro bočno oporo in športno ročico menjalnika.

Novost v tem razredu je posebno prezračevanje z uporabo nano delcev, ki regulirajo vlažnost zraka v potniški kabini, vlažijo kožo, obenem pa odstranjujejo neprijetne vonjave in preprečujejo nastanek plesni. Zvok so prepustili inženirjem podjetja JBL, ki je v Toyoto C-HR vgradilo 8 zvočnikov. Šest spredaj, dva zadaj, 19 centimetrski globokotonski zvočnik pa skrili v prtljažni prostor. Celoten sistem premore kar 576 vatov moči.


Toyota C-HR postavlja vozno dinamiko v ospredje.

Slednjo zagotavljajo z nizkim težiščem, zadnjim vzmetenjem z dvojnimi prečnimi vodili in odličnim položajem voznika. Okretnost novinca se še dodatno pokaže v mestnih središčih, saj je obračalni krog avtomobila le 10,4 metre. Zaradi izredno dobrega količnik zračnega upora je vožnja pri velikih hitrostih tiha in mirna.

Takole založena hibridna Toyota C-HR, ki v povprečju porabi nekaj več kot 5 litrov goriva, vas bo stala dobrih 27 tisočakov, kar pa je dobra kupčija za okoljsko ozaveščen avto, če odštejemo še državno subvencijo. Za ta denar prejmete bogat nabor varnostnih dodatkov ter tehnologije, ki tako ali drugače lajša vožnjo.

V lanskem letu, se je na svetu prodalo 86 milijonov avtomobilov in zanimivo, so prevladali športni terenci oziroma križanci opremljeni z bencinskimi motorji. Trendi v avtomobilski branži se spreminjajo in le še vprašanje časa je, kdaj vas bo ”križanski” duh osvojil.

To je avtomobil, ki je zarisal nove smernice mobilnosti! – Toyota Prius 1.8 VVT-i Hybrid Sol

Številka ena…na svetu! – Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna

Druga smer. Kamela! – Toyota Hilux 2.4 D-4D AT 4×4 Executive