Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD Elegance

Eden bolj zanimivih križancev pri nas je zagotovo Suzuki SX4 S-Cross. Nudi želeno višje sedenje, obilico prostora za potnike ter kramo, povrhu vsega pa je lahko precej dobro naložen z opremo, se pelje na izredno varčne turbobencinerje in lahko prileze nesramno daleč.

Zunanja podoba je resno-robustna in s tem tudi nakazuje Suzukijev resen pristop. Resno v tem smislu, da gre za izredno uporaben avtomobil, ki poleg terenskih zmožnosti ponuja polno udobja in dovolj prtljažnega prostora. Višje sedenje ponuja boljši pregled nad okolico, ko pa imate pri tem še parkirne senzorje s kamero, bo tudi parkiranje tega večjega avtomobila od Vitare mala malica.

V notranjosti je urejeno zasnovana armaturna plošča. Pozornost vzame osrednji zaslon na dotik z zelo enostavnim sistemom ponuja vse, kar boste kot voznik v avtomobilu potrebovali…navigacijo, povezljivost ter preslikavo pametnega telefona, predvajanje skladb z različnih medijev…delovanje zaslona ter sistema deluje s svetlobno hitrostjo v primerjavi z windowsom xp.


Več kot samo zmogljiv

Terenske sposobnosti Suzukija so vseeno postavljene ”malenkost višje”’ kot zgolj sprehod po kakšni makadamski poti, a ”žal” se bodo S-crossi le občasno znašli na tako zahtevnem terenu, saj se bodo večino svojega časa vozili po oziroma ob mestih in na urejenih cestiščih. Tako bo gumb za izbiro voznega programa večino časa v načinu Auto. Pozimi je priporočljivo zasukati v program Snow, kateri prilagodi delovanje motorja, menjalnika ter pogona…Za kakšna prehitevanja pa ni odveč spregledati opcijo Sport. Na levi strani vrtljivega gumba voznih profilov se nahaja tipka Lock, ki zapre diferencial in razporedi moč v razmerju 50:50 med sprednjo in zadnjo osjo, kar omogoči oziroma je precej uporabno kadar…no, skratka v mestih tega definitivno ne boste rabili.

V običajnem prometu bo takšnale testna pogonska kombinacija še kako dobrodošla. Samodejni menjalnik olajša dneven tranzit v gostem prometu. 1,4 litrski Boosterjet agregat ponuja kopico navora in ima 103 kW (140 KM) moči. Povsem dovolj za vsakodnevno uporabo in tudi za bolj dinamično vožnjo. Vsekakor je pohvale vredna udobna vožnja, katero omogoči mehkeje nastavljeno vzmetenje ter gume z višjim presekom. Poraba ostaja zmerna in znaša okoli 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov.


Kot je znano za inženirje iz dežele vzhajajočega sonca, le ti ne pozabijo na varnost – tehnologijo, ki preprečuje nezgode ter razbremenjuje vožnjo. V SX4 se tako nahaja aktivni tempomat, ki olajša vožnjo po avtocesti in tudi regionalkah, radarsko podprto zaviranje v sili pa lahko reši marsikatere nevšečnosti. Zračne blazine, ISOFIX sidrišča, sistem ESP z ostali podprogrami pa so tako ali tako že skoraj postali standard avtomobila, ki se želi imeti za varnega.

Poleg varnosti in asistenčnih sistemov pa paket opreme Elegance vsebuje še bombončke kot so samodejna dvopodročna klimatska naprava, električno odpiranje vseh stekel, pameten ključ, ogrevane sedeže, zatemnjena stekla, alu platišča LED svetila…

Takole opremljen Suzuki SX4 S-Cross, z omejenih agregatom in paketom opreme Elegance pa je lahko vaš že za 22.400 evrov.

Specifikacije – Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD Elegance

Mere vozila: 4.300 mm x 1.785 mm x 1.585 mm
Medosna razdalja: 2.600 mm
Masa vozila: 1.260 kg
Prostornina prtljažnika: 440-1.269 l
Motor: Bencinski, štirivaljnik
Prostornina: 1.373 ccm
Moč: 103 kW (140 KM) pri 5.500 vrt./min
Navor: 220 Nm pri 1.500 vrt./min
Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski
Pogon: štirikolesni pogon
Največja hitrost: 200 km/h
Pospešek: 10,5 s
Poraba na testu: 6,2 l/100 km
Rezervoar: 47 l
Cena osnovnega modela: 16.700 EUR
Cena testnega modela: 22.400 EUR

Adut zmogljivosti. – Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD Elegance Top

Malček z velikim potencialom! – Suzuki Swift 1.2 VVT AllGrip SHVS Elegance

Misterij prostora – Suzuki Ignis 1.2 Elegance Allgrip