Bavarci so na svojem NEXTGen dogodku predstavili konceptni avtomobil njihove vizije športnih M vozil prihodnosti. Vision M Next prikazuje tako oblikovalske smernice kot pogonske sklope v prihajajočih letih.

Pri konceptu gre za priključno-hibridni pogonski sklop. Sredinsko nameščen štirivaljni turbo bencinar sodeluje z dvema elektromotorjema na obeh oseh. Skupna moč znaša 600 KM, kar omogoča končno hitrost 300 km/h in pospešek do sto v pičlih 3 sekundah. V popolnoma električnem voznem načinu je moč prevoziti 100 kilometrov. Glede na izbiro voznega načina bo lahko gnan na vsa štiri kolesa ali samo na zadnji kolesni par za več zabave. Čeprav gre za športen M model, bo na izbiro tudi avtonomna vožnja. Skupno trije vozni načini zajemajo program EASE s samodejno vožnjo, BOOST za lažje prehitevanje in BOOST+ za še več moči.

Opazne so oblikovne podobnosti s trenutnim hibridnim i8, ki že tako zgleda kot konceptni serijski avtomobil. Vsekakor najopaznejši oblikovni element ni nizka in elegantna športna linija ali 20 in 21-palčna platišča, temveč veliki oranžni deli karoserije. Mat oranžna (uradno imenovana Thrilling Orange) doda retro videz moderni zunanjosti, podobno kot pri modelu Turbo iz leta 1971 – konceptni avtomobil, ki je bil osnova za M1. Navdih za Vision M Next so črpali prav pri tem športniku. Vključili so tudi dva pomembna BMW oblikovna elementa, kot sta osvetljeni sprednji ledvički in »Hofmeister kink«. Novost sta unikatna sprednja žarometa s tankima lučema izdelana iz steklenih vlaken.

Obsežen nabor tehnologije v konceptu vključuje prepoznavanje obraza in head-up projektor s prikazom navidezne realnosti. Veliko poudarka je na uporabi takšne tehnologije, za zmanjšanje motenj med vožnjo. Tako se lahko voznik bolj posveti užitku v vožnji. Trije voznikovi zasloni, na volanu, dva prosojna na armaturki in head-up zaslon spreminjajo prikaz informacij glede na hitrost avtomobila. Pri višji hitrosti se prikazujejo le najpomembnejši elementi. Torej prihodnost BMW M avtomobilov bo pestra in še vedno usmerjena k pristnim voznim užitkom.