Hyundai družino Kona dopolnjuje z novo hibridno različico. Kona Hybrid predstavlja logično dopolnitev in je hkrati popoln odziv na vse večje povpraševanje evropskih kupcev po okolju prijaznih športnih terencih.

Kono Hybrid sestavlja 1,6-litrski GDI atmosferski benciner s 105 KM in 147 Nm navora ter električni motor s 43,5 KM in 170 Nm navora. Med seboj sta povezana preko šeststopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika in 1,56 kWh litij-ionske baterije, ki se polni med »jadranjem« in zaviranjem. Skupna moč sistema znaša 141 KM in 265 Nm navora, do stotice potrebuje 11,2 sekund, končna hitrost pa je malo manj kot 160 km/h.

Najpomembnejša lastnost hibridne Kone je zagotovo zelo nizka poraba in izpusti ogljikovega dioksida. Poraba na osnovnih 16-palčnih platiščih je le 3,9 litra, z 90 grami izpusta. Za primerjavo, manjši litrski T-GDI porabi 5,2 litra goriva.

Posodobljena notranjost s priročnimi dodatki

Osnovno je opremljena z Blue Link sistemom, povezljivim preko aplikacije in večjim zaslonom med »števci« za prikaz specifičnih hibridnih informacij. Dodatno je na voljo tudi 10,3-palčni multimedijski zaslon z Eco asistenčno funkcijo, ki vozniku priporoča kdaj spustiti stopalko za plin ali zavirati, za zmanjšanje porabe. Opremili so ga z brezžičnim polnjenjem telefona in posodobljenimi varnostnim pripomočki. Da bi izstopal od klasičnih Kon, so dodali unikatne barve notranjosti in okrasnih elementov.


Zunanje oblikovanje se od ostalih modelov bistveno ne razlikuje, razen Blue Lagoon barve na predstavitvenem avtomobilu in izbiro novih 16- ali 18-palčnih platišč.

Vstopna cena hibridne Kone znaša 22.900 evrov (vključenih 2.000 evrov Hyundai eko subvencije). Za najbolje opremljeno različico Impression pa bo potrebno odšteti vsaj 26.900 evrov.