S povsem novim modelom Mazda BT-50, se znamka vrača v vroč segment poltovornjakov. Čeprav ta v Sloveniji nima širokega spektra kupcev, je na določenih kontinentih slika povsem drugačna.

Po devetih letih so Japonci pokazali novi poltovornjak Mazda BT-50, ki se ponaša z novim oblikovalskim jezikom Kodo. Slednji naredi pick-upa privlačnega, kar je pravzaprav redkost. Deluje kot dobra mešanica med modelom CX-5 in CX-9. Z odprtim tovornim prostorom odpira nove meje prostornosti.

Največja novost je sicer nova platforma, saj je Mazda BT-50 odslej narejena na osnovi modela Isuzu D-max, zato premore tudi novi motor. 3,0-litrski turbodizel je edini v ponudbi in proizvede 140 kW (190 KM) moči in 450 Nm navora. Moč pa se preko šeststopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika prenaša na zadnji dve ali na vsa kolesa.

BT-50 si v notranjosti deli nekaj komponent z modelom D-max, v prvi vrsti 9,0-palčni zaslon na dotik in upravljalnik za prezračevanje. Vse ostalo deluje kvalitetno narejeno. Večinoma so elementi povzeti iz repertoarja osebnih avtomobilov. Posledično se lahko pričakuje, da bodo tudi materiali verjetno kvalitetni.


Vsekakor je takšen pristop k snovanju poltovarnjaka zaželen, saj se vozila tega kova vse bolj uporabljajo za bahanje, kot pa resno delo. Upajmo le, da bo Mazda kos vsem nalogam. Kar se tiče cene in razpoložljivost na posameznih tržiščih, pa bodo informacije znane kasneje.