BMW je kmalu po premieri osvežene ”petice” predstavil še njeno razuzdano sestro. Različico M5. Najhitrejša limuzina je prejela kozmetične popravke in nekaj zabavne elektronike. Pogon ostaja enako brutalen.

BMW M5 premore enake kozmetične popravke kot klasična serija 5. To pomeni, da sta drugačna oblikovana odbijača. Nekoliko je polikana pločevina pokrova motorja in sprednji usmerjevalnik zraka. LED luči so ožje in posledično dajejo bolj agresiven videz v vzvratnem ogledalu. Na zadku je za to zadolžena črna obroba luči, poleg tega pa so odslej na voljo še tri nove barve zunanjosti – tanzanite modra, aventureine rdeča in alvit siva.

V potniški kabini večjih novosti ni. Dodelani so digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu. Večji je prav tako zaslon multimedijskega sistema, že v osnovi pa se sprednja sedeža pomikata ob pomoči elektrike. Ob doplačilu bo mogoče imeti pokrov motorja iz karbonskih vlaken. Definitivno zadeva za zagrete pristaše bavarske znamke.

Za pogon skrbi že poznani 4,4-litrski turbobencinski motor V8, ki proizvede 441 kW (600 KM) moči in 750 Nm navora. Če se odločite za naj naj naj M5 Competition pa motor proizvede 460 kW (625 KM) in 750 Nm navora. Moč se v obeh primerih preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa kolesa, zaradi česar se lahko M5 do 100 km/h požene v 3,4 oziroma 3,3 sekunde in doseže hitrost 250 km/h.

Če sežemo v denarnico, pa lahko limuzino odklenemo omejite, in takrat zmore tudi preko 305 km/h. Seveda je mogoče med voznimi programi najti tudi takšnega, kjer se vsa motorna moč prenaša samo na zadnji kolesi, s čimer je omogočeno driftanje. Pričakujemo, da bo vstopni model pri nas stal vsaj 160 tisočakov.