Kupci po vsej Evropi lahko zdaj naročijo izpopolnjenega Forda Focusa z varčnim elektrificiranim pogonskim sklopom EcoBoost Hibrid.

Dovršena 48-voltna blaga hibridna tehnologija novemu 1,0-litrskemu motorju EcoBoost Hibrid za Focusa omogoča razvoj moči 155 KM. Obenem pa znašajo izpusti CO2 93 g/km (po NEDC). Poraba goriva je v primerjavi s predhodnim primerljivim pogonskim sklopom z 1,5-litrskim bencinskim motorjem EcoBoost in šeststopenjskim ročnim menjalnikom manjša za 17 odstotkov (po NEDC).

Učinkovitost pogona EcoBoost Hibrid

Focus z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost Hibrid s 155 KM zagotavlja več kot dvakrat večjo gostoto moči od 2,0-litrskega bencinskega motorja s 145 KM, ki je poganjal Focusa pred desetimi leti. A porabi 45 odstotkov manj goriva (po NEDC).

Modeli Focus EcoBoost Hibrid bodo na voljo tudi z močjo 125 KM. Pri obeh različicah pa namesto standardnega alternatorja 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost dopolnjuje integrirani zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG). Ta omogoča zajem energije, ki se sicer izgubi pri zaviranju in vožnji s potisnim hodom, za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij.

Vgradnja 48-voltne baterije pod sovoznikovim sedežem omogoča pogonski sklop z blago hibridno tehnologijo brez izgube prostora za potnike ali prtljago v Focusu.

Sistem BISG

BISG deluje tudi kot motor in je povezan z motorjem vozila. S shranjeno energijo zagotavlja pomoč pri navoru med običajno vožnjo in pri pospeševanju ter poganja električne dodatne naprave vozila.

Inteligentni blagi hibridni sistem s samodejnim uravnavanjem nenehno nadzira način uporabe vozila, da presodi, kdaj in kako intenzivno naj polni akumulator za optimalno korist ter kdaj naj uporabi v baterijskem akumulatorju shranjeno energijo z eno od dveh strategij navora:

  • Nadomestni navor, ki s funkcijo elektromotorja sistema BISG zagotovi do 24 Nm navora- Tako se zmanjša obremenitev bencinskega motorja in prispeva k zmanjšanju izpustov CO2.
  • Dodatni navor, ki s funkcijo elektromotorja sistema BISG skupni navor pogonskega sklopa poveča za do 20 Nm nad raven bencinskega motorja pri polni obremenitvi in za optimalno zmogljivost zagotovi do 50 odstotkov več navora pri nižjem številu vrtljajev.

BISG je Fordovim inženirjem omogočil tudi zmanjšanje kompresijskega razmerja. Zaradi uporabe nadomestnega navora, ki zagotavlja hitrejše delovanje motorja za vzdrževanje odzivnosti povečanega tlaka turbopolnilnika z odpravljanjem ‘turbo-luknje’, pa so lahko z večjim turbopolnilnikom povečali moč 1,0‑litrskega EcoBoosta.

Z izbiro možnosti Sport med Focusovimi voznimi načini lahko voznik v hipu prilagodi značilnosti sistema. Vključno z odzivnostjo stopalke za pospeševanje, električnega servovolana in elektronskega nadzora stabilnosti za še bolj navdušujočo vozno izkušnjo, ki v celoti izkoristi dodatnih 50 Nm električnega povečanja navora.

Zmogljivejši BISG obenem omogoča delovanje sistema Auto Start-Stop Focusa EcoBoost Hibrid v širši paleti voznih scenarijev za še večji prihranek goriva. Sistem lahko motor ponovno zažene v samo 350 milisekundah. Pri vožnji v potisnem hodu pa ga lahko izklopi, ko je vozilo v prestavi in je pritisnjena stopalka sklopke. Za aktiviranje je možno nastaviti hitrost 15 km/h, 20 km/h ali 25 km/h.

Focus EcoBoost Hibrid za še večjo varčnejšo porabo goriva uporablja tehnologijo za izklop valja.  

Tehnologija poveča učinkovitost porabe s samodejnim izklopom enega od valjev, ko za vožnjo ni potrebna popolna zmogljivost motorja. Na primer pri potisnem hodu ali umirjeni vožnji brez obremenitev. Za povsem neokrnjeno zmogljivost in prefinjenost pa valj izklopi ali ponovno vklopi v samo 14 milisekundah.

Pogonski sklop EcoBoost Hibrid je na voljo s celotno paleto različic. V ponudbi še naprej ostajajo 1,5-litrski dizelski motorji EcoBlue ter napredni osemstopenjski samodejni in šeststopenjski ročni menjalniki.