Po štiriindvajsetih letih se na ceste in brezpotja vrača kultni Ford Bronco. Oblikovno se bolj spogleduje z originalom iz šestdesetih, kot z novejšo generacijo iz devetdesetih let.

Za razliko od originala, je novi Ford Bronco ponujen tudi s podaljšano štirivratno različico. Ne glede izbiro je pri obeh visoka usmerjenost k terenski zmogljivosti, z močno jekleno šasijo in zadnjo premo.

Za razliko od konkurenčnega Jeep Wranglerja, je spredaj nameščeno vzmetenje s posamičnimi obesami. Ekstremnemu terenu kljubuje z 294 mm oddaljenostjo od tal in zmogljivostjo vožnje v vodi do globine 850 mm. Na listu dodatne opreme so tudi 35-palčne terenske pnevmatike, vseeno pa se z brezpotjem ne bori na star način. Ogromno je namreč tehnike za pomoč, kot je sedem voznih načinov – Normal, Eco, Sport, Slippery, Sand/Baja, Mud in Rock Crawl.

Velika posebnost je Trail Contorl, nekakšen tempomat za brezpotja. Za boljše krmiljenje poskrbi še Trail Turn vektoring navora. Plezanje po skalovju olajša sistem Trail One Pedal, pri katerem z enim pedalom nadzorujemo pospeševanje in zaviranje. Če imate željo po dodatni popestritvi avanture, lahko Broncu odstranimo večje število panelov. Odstranljiva so vrata, zadnja stranska stekla in streha – ponujena je platnena ali trda. V notranjosti potencialno zelo zračne kabine je osrednja točka 8- ali 12-palčni zaslon s Sync informacijskim sistemom.


Motorna paleta je trenutno zelo preprosta, z osnovnim 2,3-litrskim EcoBoost štirivaljnikom z 273 KM in 420 Nm navora ali zmogljivejšim 2,7-litrskim twin-turbo V6 s 314 KM in 542 Nm navora. Povezana sta lahko na sedemstopenjski ročni ali 10-stopenjski samodejni menjalnik.

Če vam je ušeč ideja Bronca, ampak v bolj cestni različici, je Ford pripravil manjšega Bronco Sport. Rangerjevo platformo je zamenjal s Kugino, še vedno pa z višjim podvozjem, zadnjo zaporo diferenciala in terensko asistenco zmore kljubovati srednje zahtevnim potem. Pod motornim pokrovom je nameščen 1,5-litrski trivaljnik s 180 KM ali 2-litrski štirivaljnik z 245 KM. Oba imata osemstopenski samodejni menjalnik.

Ford Broco bo ob začetku prodaje na voljo le v severni Ameriki, z zelo malo možnostjo prihoda v Evropo. Standardnega Bronca bo mogoče kupiti že za 30 tisoč dolarjev (26 tisoč evrov). Cena dobro založenega pa bo segla vse do 60 tisočakov. Bronco Sport se bo pričel pri 28 tisoč dolarjih (25 tisoč evrov).