7:20. Parkirna hiša frankfurtskega razstavišča. Še dobra šolska ura do odprtja salona. Avtobus pripelje do glavnega vhoda, kjer sem varnostniku razkazal vsebino nahrbtnika in se nato podal v preddverje.

V roke primem zemljevid sejmišča ter preučim pozicije znamk, čase konferenc ter ugotovim, da vsega pač ne bo možno ujeti. Konference se odvijajo v razmaku 15-20 minut. Za primerjavo – z enega na drug del razstavišča pa ”presstaxi” vozi vsaj 5 minut. 😊

Plan. Ga ni. Edini moji ”obvezi” sta bila dopoldanska intervjuja o oblikovanju ter avtonomni vožnji BMW vozil, ki (bo)sta objavljena na portalu. Posledično sem imel priložnost marsikaj novega doživeti ter spoznati.

Denimo, še nikoli se nisem toliko poglobil v neprebojne avtomobile. Si vedel, da imajo kar 10 kategorij zaščite? Te se označijo s kratico VR in naznanjajo pred kakšnim orožjem je vozilo neprebojno. Tale X5 je VR6, kar pomeni, da ga lahko rešetate z AK47. Opcijsko ima ojačano tudi streho in je tako obvarovan pred granatnimi napadi z droni. Za intermeco, takšna dva primerka si je omislila naša vlada.


Še bolj hud pa je Mercedes Maybach Pullman Guard. Pravijo, da je to perfekcija na kolesih in da boljšega avtomobila, kar se tiče izdelave, ni. Glede na videno ter preizkušeno bi si drznil potrditi besede predstavnika znamke. Konec koncev je to edino vozilo z najvišjo stopnjo zaščite VR10.

Igrače za male in velike otroke

Razstavišče ob reki Majni ponuja številne priložnosti za krajšanje časa. Ne, ni to drgnjenje po socialnih omrežjih (čeprav tudi občasno). Gre za animacije v smislu igranja videoiger, sestavljanja modelčkov, dirkanje z znanci ali neznanci na Carrera ”avtocesti” …

Možno pa je tudi preizkusiti meje zmogljivosti določenih SUV vozil. Sam sem izbral Ranger Raptorja. Zakaj, si lahko preberete tukaj.

Znani obrazi, influenserji

Brez tega ne gre. Daleč od rumenih tračev, ampak tudi avtomobilizem ima kar nekaj znanih obrazov, ki jih je na svoj način vredno srečati. Mate Rimac je eden izmed velikih igralcev novodobnega štirikolesnega sveta. Seči mu v roko, medtem, ko ga večina vzhičenih gostov zaradi poplave novih avtomobilov ne prepozna na prvo žogo (oblečen v kratko majico in kavbojke), ima poseben čar. Supercar Blondie? Ja, s svojo ekipo je obiskala Frankfurt. Mogoče je v živo malce manj prijazna, kot deluje v svojih videih.

Eden mojih ljubših voditeljev avtomobilskih kanalov – oddaje so nekoliko zastarela, saj živimo v času vsebin na zahtevo – je Henry Catchpole, ki sem ga ujel med snemanjem prispevka v Hali 4. Originalen, prav nič narejen lik, si je z veseljem vzel minuto za stisk roke, izmenjal nekaj besed ter z mano posnel sebek. Od vidnejših tujcev sem opazil tudi Mat Watsona z uredništva Carwow ter Jack Rixa, urednika Top Geara.

Pa da ne bom samo o slavnih tujcih. Prav luštno je bilo v kafiču na Mercedesovem štantu, kjer smo slovenski novinarji poklepetali z Robertom Lešnikom, sam sem navrgel nekaj besed z Miranom Alešičem, manjkal pa valda ni Ciril Komotar (Minuta).

Prigrizki, promotorke

Za razliko od Ženeve, so v Frankfurtu bili prisotni prigrizki pri vsakem proizvajalcu. Nekateri so celo poskrbeli za tople obroke. Vsekakor pohvale vredno, saj novinarji tista dva dni v povprečju naredimo 20.000 korakov. Mične hostese pa so to pot nadomestile promotorke in promotorji vozil. Meni čisto simpatičen koncept, ampak še vedno premlevam, kje so dobili toliko simpatičnih punc?

Prvi dan potepanja po avto salonu je milil kot bi trenil. Fotografiranje, zbiranje informacij, druženje, igranje, … kozarec vina v zakulisju Alpine, ob katerem so se odprla mnoga vprašanja.