Ljubitelji dostavnikov boste odslej ob nakupu Transita ali Tournea izbirali med nivojema opeme Ford Custom Active ali Trail. Slednja kombinirano vozilo spremenita v privlačnega večnamenskega pustolovca.

Z različicama Ford Custom Active in Trail ima znamka modrega ovala namen dostavnika Transit in Tourneo še bolj približali kupcem. Po vzoru vozil iz osebnega programa dodeljujejo dva dodatna paketa opreme, ki skrbita predvsem za bolj atraktiven izgled, kakršnega smo dandanes vajeni na ”športnih terencih”.

Oprema Active je že pozna iz modelne palete osebnih vozil. Tukaj lahko preverite kako izgleda paket opreme na Fiesti ter na Focusu. Elementi so se premišljeno prenesli na Fordova dostavnika. Zunanji dodatki opreme Active vključujejo unikatna 17-palčna platišča in drugačno mrežico na sprednji maski. Ob straneh in blatnikih so nameščene dodatne plastične obloge, zaradi katerih vsekakor izgleda bolj atraktivno.

Serijski so tudi vzdolžni strešni nosilci, ki bodo bolj avanturističnim kupcem všeč že zaradi omogočanja shranjevanja stvari na streho. V ponudbi med dodatki je še manjša lestev, za lažji dostop. Kmalu bodo na voljo še integrirani nosilniki koles, ki se jih bo namestilo v utore sedežev potniške kabine.

V potniško kabino oprema Active prinese oblečen v delno usnje. Na armaturni plošči pa se bohotijo še modri šivi. Novost je tudi kartica eSim, s pomočjo katere ima Tourneo Custom lahko internetno povezavo. Ta omogoča nekaj funkcij, ki prej seveda niso bile na voljo.

Na primer vklop motorja na daljavo in preko aplikacije (le ob samodejnem menjalniku), kar omogoča gretje ali hlajenje vozila pred odhodom na pot. Vse storitve bodo vsaj pet let delovale brezplačno.

Pika na i – mehanska zapora diferenciala

Paketa opreme Active in Trail sta na voljo tako pri potniški kot tovorni različici, slednja je lahko z enojno ali dvojno kabino. Vse modele poganja 2,0-litrski dizelski motor z blago hibridno tehnologijo EcoBlue z razponom moči 96, 125 in 136 kW (130, 170 ali 185 ’konjev’). Različice so lahko spojene z ročnim ali samodejnim menjalnikom.

Bolj robustno in terensko je naravnana različica Trail, ki za začetek ponuja nastopaško sprednjo masko z ogromnim napisom Ford po vzoru njihovega programa Performance. Z opremo se kombi dobi še bolj izstopajoče zaščitne dodatke okoli vozila.

Za piko na i pa takšna oprema ponuja mehansko zaporo sprednjega diferenciala mLSD, ki bo v zahtevnejših pogojih poskrbela za več oprijema. Sistem deluje povsem samodejno in ne potrebuje nobenega dodatnega servisiranja ali drugih posegov.

Ford Transit Custom je z opremo Trail dva tisočaka dražji od nivoja opreme Trend. Podobno je pri modelu Tourneo Custom, kjer je različica Active od opreme Titanium dražja za dobra dva tisočaka.